با حضور جمعی از مسئولان؛

حجت الاسلام حسن اسکافی امام جمعه اسالم شد | امام جمعه فقط برای روز جمعه نیست

امروز در مراسمی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باقری ارومی، حجت الاسلام والمسلمین حسن اسکافی به عنوان امام جمعه جدید بخش اسالم معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین تکریم و معارفه امام جمعه اسالم با حضور کیا عاشوری فرماندار تالش و رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان برگزار شد.

فرماندار شهرستان تالش در این مراسم گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی ‌هر شهرستان و هر بخش است و امامان جمعه بعنوان فرماندهان این قرارگاه نقش بسزایی در بصیرت افزایی و تقویت ایمان در حوزه فعالیت خود دارند.

 عاشوری عنوان کرد: نماز جمعه محل تجمع انسان‌های پاک و مومنی است که دل را به خدا می‌سپارند و مهر و محبت و عاطفه را زمزمه می‌کنند و اتحاد و همدلی را در بستر جامعه جاری و ساری می نمایند.

رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه اسالم با بیان اینکه ائمه جمعه نقش سرنوشت سازی در تحلیل و تبیین حوادث سیاسی و اجتماعی ایفا می‌کند گفت: انسجام بخشی و هدایت فرهنگی در منطقه و سیاست گذاری کلان برای پیشبرد اهداف انقلاب و گام دوم انقلاب از وظایف ائمه جمعه است.

حجت الاسلام والمسلمین، ولی عادلی با بیان اینکه امام جمعه فقط برای روز جمعه نیست افزود: امام جمعه به عنوان پدر معنوی منطقه باید در دل مردم باشد و در مسائل مختلف موضوعات را بررسی و نقش موثری داشته باشد.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باقری ارومی، حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن اسکافی به عنوان امام جمعه جدید بخش اسالم اهدا شد.

گفتنی است در این‌ مراسم‌ حجت الاسلام والمسلمین عادلی مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین نورزاد امام جمعه شهرستان، محمد یاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی ، عزیزی فرمانده سپاه ، امام‌جمعه اهل سنت مسجد فاروق اسالم و جمعی از مسئولین شهرستانی و بخش حضور داشتند.

Share