تعمیرات گوشی شیائومی به‌صورت تخصصی با مناسب ترین قیمت

در بستینال سرویس توانایی و تخصص تعمیرکاران تضمین شده هست و تمامی تعمیرکارانی که تعمیرات شیائومی شما رو به‌عهده می‌گیرند، برای انجام این کار دوره‌های لازم رو دیدند.

برند شیائومی در مدت کمی که وارد ایران شده طرفدارهای زیادی پیدا کردهاین برند با قیمتی نسبتا مناسب، کیفیتی قابل قبول و حتی سطح بالا، و همچنین امکانات خوبی رو به کاربرانش ارائه میدهاما جدید بودن گوشیهای این برند باعث شده که همه تعمیرکاران، مهارت لازم برای انجام تعمیرات گوشی شیائومی رو نداشته باشند.

پیدا کردن یک تعمیرکار قابل اطمینان، و یا یک مرکز معتبر برای انجام تعمیرات گوشی شیائومی میتونه خیلی سخت باشهاما اگر شما هم به دنبال همچین مرکزی میگردید، بستینال سرویس بهترین گزینه برای شماست.

تعمیرات گوشی شیائومی با بهترین کیفیت در بستینال سرویس

چرا تعمیرات گوشی شیائومی رو به بستینال سرویس بسپاریم؟

در بستینال سرویس توانایی و تخصص تعمیرکاران تضمین شده هست و تمامی تعمیرکارانی که تعمیرات شیائومی شما رو بهعهده میگیرند، برای انجام این کار دورههای لازم رو دیدندتجربه بالای متخصصین بستینال سرویس هم باعث میشه که اونها بهترین و دقیقترین تشخیص رو برای مشکل گوشی شما انجام بدن و از هرگونه هزینه و تعمیرات اضافی خودداری بشهپس شما میتونید با اطمینان کامل گوشی شیائومی خودتون رو به بستینال سرویس بسپارید.

پیشنهاد ویژه : تعمیرات آیفون

انجام تعمیرات گوشی شیائومی با پایینترین قیمت

در بستینال سرویس اولویت ما رضایت شماست؛ پس کیفیت بالا رو با پایینترین قیمت ممکن برای شما فراهم میکنیمبا توجه به اینکه تمامی قطعات استفاده شده در بستینال سرویس اورجینال و ۱۰۰% اصلی هستند، شما مشابه این خدمات رو با قیمت پایینتری پیدا نخواهید کرد.

ارائه ضمانتنامه کتبی برای تعمیرات گوشی شیائومی

بعد از انجام تعمیرات در بستینال سرویس، شما یک ضمانتنامه کتبی ۱۵ روزه رو از ما دریافت خواهید کرد که کیفیت عملکرد گوشیتون رو بعد از تعمیرات انجامشده تضمین میکنهپس اگر با هر مشکلی روبرو شدید تنها کافیه با پشتیبانی بستینال سرویس تماس بگیرید تا ما در سریعترین زمان ممکن مشکل شما رو رفع کنیم.

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرات گوشی شیائومی

ما به شما این اطمینان رو میدیم که قطعاتی که برای تعمیر گوشی شما بهکار میبریم ۱۰۰% اورجینال هستندقطعات فیک و بدون کیفیتی که در مراکز نامعتبر برای تعمیرات استفاده میشن نه تنها عملکرد خوبی ندارند، بلکه گاهی اوقات به بخشهای دیگه گوشی هم لطمه میزنند و علاوه بر بیشتر کردن مشکلات گوشی، هزینه شما رو هم دوچندان میکنند.

پیک رایگان برای دریافت و ارسال گوشی جهت انجام تعمیرات

اگر نیاز به انجام تعمیرات در محل داشته باشید متخصصین بستینال سرویس به محل مورد نظرتون اعزام میشن، اگر هم احتیاج به ارسال دستگاه به مرکز داشته باشید پیک بستینال سرویس در خدمت شماست!

پیک بستینال سرویس هم گوشی شما رو از محل مورد نظرتون دریافت میکنه و رسید رو به دست شما میرسونه، و هم بعد از انجام تعمیرات، گوشی رو به شما تحویل میده؛ پس نگران حمل و نقل دستگاه و رسوندن اون به محل انجام تعمیرات هم نباشید.

برای استفاده از پیک بستینال سرویس هزینهای هم نیاز نیست بپردازید و این خدمات در بستینال سرویس رایگان هست!

شماره تماس پشتیبانی : ۰۹۱۲۷۷۹۴۳۶۱ هر روز هفته / ۲۴ ساعته

پشتیبانی شبانه روزی بستینال سرویس

برخلاف مراکز غیرمعتبری که هنگام وقوع مشکل بعد از تعمیرات، هیچ پاسخگویی مناسبی به مشتری ارائه نمیدن، پشتبانی بستینال سرویس بهصورت ۲۴ ساعته و در هر هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان هستاگر هر سوالی در رابطه با انجام تعمیرات گوشیتون در بستینال سرویس داشتید، میتونید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصین استفاده کنید.

خدمات متنوع تعمیرات گوشی شائومی در بستینال سرویس

انواع تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشیهای شیائومی در بستینال سرویس با بهترین کیفیت انجام میشه و ما کیفیت انجام این تعمیرات رو تضمین میکنیمچند مورد از تعمیرات رایج گوشیهای شیائومی رو در ادامه برای شما مثال میزنیم.

تعمیرات دوربین گوشی شیائومی

دوربین گوشیهای شیائومی معمولا یکی از نقاط قوت این گوشیها به شمار میره؛ چراکه گوشیهای این برند به لنز دوگانه و دوربین جلوی باکیفیتشون معروفناما تعمیرات دوربین این گوشیها هم کاملا تخصصی بوده و نیازمند دانش حرفهای این حوزه هستمهندسین بستینال سرویس با داشتن مهارت و تجربه کافی در این امر، دوربین گوشی شیائومی شما رو با بهترین کیفیت تعمیر خواهند کرد.

تعمیرات صفحه نمایش گوشی شیائومی

صفحه نمایش یکی از آسیبپذیرترین بخشهای هر گوشیای هست و البته تعمیرات اصولی اون، نقش مهمی در عملکرد گوشی میذارهانواع مشکلات صفحه نمایش مثل شکستگی، مشکلات تاچ، سوختن ال سی دی و… در بستینال سرویس با بهترین کیفیت تعمیر میشن.

رفع مشکل داغ شدن گوشیهای شیائومی

یکی از مشکلاتی که گاهی اوقات برای مدلهای قدیمیتر گوشیهای شیائومی اتفاق میفته، داغ شدن گوشی هستاین مشکل ممکنه دلایل مختلفی داشته باشه و تعمیر اون، نیازمند تشخیص صحیح و اصولی هستدر بستینال سرویس مهندسین ما علت وقوع این مشکل رو پیدا کرده و اون رو رفع خواهند کرد.

رفع مشکلات نرم افزاری مثل هنگ کردن گوشی شیائومی

مشکلات نرم افزاری باعث افت عملکرد یا گاهی هنگ کردن گوشی شما میشن و بهتره هرچه سریعتر رفع بشن؛ چراکه ممکنه این ایرادات در طولانی مدت باعث آسیب دیدن سخت افزار گوشی هم بشنما در بستینال سرویس با استفاده از تجهیزات اصلی و مخصوص برای انجام تعمیرات گوشی شیائومی و با بکار بردن فایلهای رسمی این برند، مشکلات نرم افزاری گوشی شیائومی شما رو در کوتاهترین زمان ممکن برطرف میکنیم.

تعمیر و تعویض هارد گوشی شیائومی

این بخش، یعنی تعمیر و تعویض هارد eMMC، یکی از تخصصیترین بخشهای تعمیرات گوشیهای برند شیائومی هستاین تعمیرات هم با بهترین کیفیت در بستینال سرویس قابل انجام هست و ما توانمندی متخصصین بستینال سرویس در این حوزه رو تضمین میکنیم.

تعمیر سوکت شارژ گوشی شیائومی

سوکت شارژ گوشی ممکنه به دلایل مختلفی مثل استفاده نادرست، ضربه خوردگی، آب خوردگی و… دچار مشکل بشهخراب شدن سوکت شارژ مشکلات زیادی رو ایجاد میکنه؛ چراکه شما دیگه نمیتونید گوشیتون رو به شارژ و یا دستگاههای دیگه مثل کامپیوتر متصل کنیدمهمترین مشکل وقتی بهوجود میاد که گوشی شما بعد از اتمام شارژ خاموش میشه و دیگه نمیتونید اون رو روشن کنید چون شارژ انجام نمیشه.

در این مواقع ممکنه با تعمیر پایههای سوکت مشکل شما برطرف بشه و یا اینکه نیاز به تعویض سوکت باشه، که این تعمیرات هم در بستینال سرویس قابل انجام هست.

انواع دیگه تعمیرات گوشی شیائومی مثل تعمیرات برد گوشی شیائومی، تعمیر اسپیکر گوشی شیائومی، رفع مشکل ریست شدن گوشی شیائومی، بازیابی اطلاعات و… هم در بستینال سرویس توسط مهندسین مجرب انجام میشن؛ فقط کافیه با پشتیبانی بستینال سرویس تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند و در حداقل زمان ممکن گوشی خودتون رو سالم تحویل بگیرید.

شماره تماس دفتر : ۰۲۱۶۶۳۴۲۸۸۴

شماره تماس پشتیبانی : ۰۹۱۲۷۷۹۴۳۶۱ هر روز هفته / ۲۴ ساعته

آدرس دفتر : تهران میدان فردوسی بازارتجارت جهانی فردوسی طبقه همکف واحد٨٠

اجرا کمپین : سامانه فعال شده

Share