فرماندار آستارا خبر داد:

تجهیز طرح‌های سالم‌سازی سواحل آستارا با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومانی

جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به بازگشایی و ارائه خدمات در سواحل پس از ۲ سال در این شهرستان بیان کرد: با همکاری شهرداری ۹۰ درصد تجهیز و بهسازی طرح‌های ساحلی شهر آستارا با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومانی شامل تجهیز روشنایی، تعمیر آلاچیق‌های چوبی و سرویس‌های بهداشتی انجام شده و طی روزهای آینده آماده ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان است.

عنایت رضایی‌پور ادامه داد: همچنین تابلوهای هشدار دهنده و راهنمایی نیز توسط شهرداری آستارا در طرح‌های سالمسازی سواحل این شهرستان مرزی نصب شده است و همچنین نحوه قرارداد ناجیان غریق نیز از استانداری استعلام شده و کمبود همیار پلیس نیز باید در کمترین زمان ممکن رفع شود.

رضایی‌پور با اشاره به دیگر اقدامات لازم برای ارائه خدمات به گردشگران در سواحل تصریح کرد: باید با همکاری سپاه و بسیج، ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی، استفاده از ظرفیت بسیج جهت کمک به نظم و انضباط و در قالب کمیته فرهنگی، اجرای برنامه و جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام بهار و تابستان در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در آستارا با تاکید بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در نوار ساحلی توسط دستگاه‌های عضو کارگروه‌های ستاد ساماندهی سواحل آستارا اضافه کرد: باید تلاش شود با اجرای برنامه‌های سرگرم کننده فضای مناسبی برای استفاده گردشگران در سواحل فراهم شود.

رضایی‌پور افزود: خدمات مطلوب در طرح‌های سالمسازی موجب انگیزه بهتر برای استفاده از این طرح‌ها و پرهیز از حضور در مناطق خطر آفرین می‌شود که در این میان مدیران طرح‌های سالمسازی باید جذابیت‌های لازم را در طرح‌ها فراهم کنند.

Share