فرماندار آستارا خبر داد:

شناسایی ۲۰ منطقه خطر آفرین در سواحل | پیش بینی حضور ۵۰ ناجی غریق در طرح‌های سالمسازی

عنایت رضایی پور فرماندار شهرستان بندرمرزی آستارا از شناسایی ۲۰ منطقه و ۴۰ نقطه خطرآفرین و حادثه‌ خیز در سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور در جریان بازدید از نوار ساحلی شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به پیش بینی و نیاز حضور ۵۰ ناجی غریق در ۱۸.۵ کیلومتر نوار ساحلی آستارا، اظهار کرد: با توجه به آزادسازی سواحل شهرستان، در تمامی نقاط خطرآفرین به تعداد مورد نیاز ناجی غریق و امدادگر هلال احمر مستقر خواهند شد.

وی طرح سالم‌سازی سفیر امید، طرح سلامت لوندویل و همچنین طرح سالم‌سازی صدف در منطقه داداش آباد آستارا را از جمله طرح‌های سالم‌سازی استاندارد شهرستان آستارا عنوان کرد و افزود: نیروهای هلال احمر، پلیس، ورزش و جوانان و ناجیان غریق از زمان آغاز طرح‌های سالم‌سازی دریا در طرح‌های فوق حضور خواهند داشت تا از وقوع خطرات احتمالی پیشگیری کنند.

فرماندار آستارا با تاکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران در طرح‌های سواحل آستارا، گفت: نقاط خطرآفرین جزو مناطق شنا ممنوع محسوب می‌شوند و شهروندان و مسافران برای اینکه خاطره خوش و ماندگاری را در سواحل برای خود و خانواده رقم بزنند، از طرح‌های سالم‌سازی سفیر امید، صدف و طرح سالم‌سازی لوندویل استفاده کنند.

Share