مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان؛

تامین برق چاه های آب کشاورزی بر عهده شرکت توزیع برق گیلان است

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ضمن حضوردر جلسه کارگروه قرارگاه جهادی مدیریت منابع آب و برق شهرستان لنگرود، از آمادگی این شرکت برای گذر موفق از فصل گرم و کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، این جلسه به میزبانی فرمانداری لنگرود و با حضور محمدرضا جلالی، فرماندار، پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ذی ربط این شهرستان برگزار شد.

در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد: تامین برق چاه های آب کشاورزی بر عهده شرکت توزیع برق گیلان است اما این موضوع در گرو همکاری کشاورزان محترم و ارائه مدارک مورد نیاز و همکاری آنها در ساعات اوج مصرف برق می باشد.

مهدیزاده گفت: با توجه اهمیت تامین آب و نقش مهم کشاورزی در اقتصاد و معیشت استان، در چارچوب قوانین و دستورالعمل های موجود، این شرکت آماده همکاری در ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان و مشترکین می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف افزود:  تمامی همت و عزم این شرکت جلب مشارکت مشترکین در تعرفه های مختلف بالاخص مشترکین کشاورزی و صنعتی می باشد تا بتوانیم از پیک گرما بویژه در بازه ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور با موفقیت عبور کنیم.

در ادامه پرویز محمد نژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل خوب خانه ملت با وزارت نیرو وصنایع، برای مدیریت بار اوج مصرف در تابستان امسال و با پشتوانه برنامه‌های تدوین شده در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،امید است ناترازی‌های تولید و مصرف جبران شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات، گام‌های بلندی برای افزایش ظرفیت تولید در کشور برداشته شده است که با وجود مسیر دشوار، چشم انداز روشنی را با همکاری شرکت توزیع نیروی برق گیلان و مشارکت مشترکین این استان با اصلاح الگوی مصرف و مدیریت مصرف انرژی در پیک سال جاری می توان متصور بود.

محمدنژاد گفت: ‌علاوه بر توجه به توسعه تولید،میبایست نسبت به افزایش توسعه زیرساخت‌های شبکه هم توجه ویژه ای داشت که این مهم با همت و تلاش سایر نمایندگان شهرستان های استان در مجلس شورای اسلامی می‌تواند پتانسیل خوبی را در آینده برای صنعت برق استان بالاخص شرکت توزیع نیروی برق گیلان ایجاد نماید.

همچنین در این جلسه از سوی فرماندار لنگرود و مسئولین شهرستان بر تقویت عزم و اراده درجهت حفظ و تامین منابع آبی و رفع موانع تولید به ویژه تولیدات کشاورزی تاکید شد.

Share