مهدیزاده در گفتگو با نماینده لنگرود؛

خدمات‌رسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز است

مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:خدمات‌رسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، طی این دیدار به گفتگو و تبادل نظر با پرویز محمدنژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

محم نژاد در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برخی درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

وی درادامه به تبیین برخی چالش‌های صنعت برق کشور در سال جدید پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با جذب اعتبارات لازم، بتوان مشکلات و کمبودهای موجود در شرکت توزیع نیروی برق گیلان، از جمله نیاز به نوسازی شبکه‌های فرسوده را برطرف ساخت.

محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰جهت خدمات ‌رسانی بهتر به ویژه با دو طرح جهادی افزایش تاب‌آوری شبکه و طرح جایگزینی شبکه مسی فرسوده با کابل خودنگهدار اشاره کرد و گفت: خدمات‌رسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: وزارت نیرو سال جاری را سال بدون تعطیلی برای صنعت برق درنظر گرفته است و در تلاش هستیم با اجرای برنامه های پیک سایی و مدیریت هوشمند مصرف شامل رویت پذیری و کنترل پذیری تعرفه های مختلف، فصل پیک جاری را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

گفتنی است،این نشست در روز شنبه ۲۰ فروردین ماه سال جاری به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

Share