سرپرست هیات والیبال آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر؛

بندرکیاشهر میزبان مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد زیر ۲۳ سال کشور شد

سرپرست هیات والیبال آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر گفت: والیبال ساحلی رشته ورزشی محبوب، پرطرفدار و مهیج در جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرمان نوروزی؛ سرپرست هیات والیبال آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با بیان اینکه ۲۹ تیم از سراسر کشور در مسابقات ساحلی کاپ آزاد حضور دارند، افزود؛ بندرکیاشهر ظرفیت خوبی برای اجرا و برگزاری برنامه‌های ورزشی ساحلی بالاخص ورزش توپی دارد.

وی برگزاری مسابقات در رشته‌های والیبال ساحلی و رشته‌های دیگر را برای معرفی شهر در سراسر کشور ضروری دانست و گفت: والیبال ساحلی تنها رشته ساحلی توپی است که در المپیک حضور دارد و از گرانترین بلیط در المپیک است که امید است این روند و این مسابقات در رشته‌های ورزشی ساحلی و دیگر رشته‌های ورزشی ادامه دار باشد.

نوروزی با اعلام اینکه مجموعه هیئت والیبال در آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با حضور فاطمه قاسمی؛ رییس اداره ورزش و جوانان که حامی همیشگی ورزش‌های توپی و انفرادی و سایر رشته‌ها بودند با عملکرد مثبت ورزشکاران درکمیته‌ها توانست نگاه مسئولین را باظرفیت و پتانسیل‌های موجود در ورزش شهرستان جلب کند.

نوروزی ضمن تشکر از هئیت والیبال استان گیلان، اداره ورزش جوانان شهرستان آستانه اشرفیه، شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر به جهت حمایت‌ها و هماهنگی در برگزاری مسابقات کاپ آزاد از مدیران شرکت ساختمانی حاج بابا بندرکیاشهر که حمایت مالی فراوانی داشتند تقدیر و تشکر داشت.

سرپرست والیبال شهرستان برگزاری جلسات هیئت رئیسه والیبال شهرستان با حضور پیشکسوتان و ورزشکاران برای ارائه راهکارهای مناسب در راستای بیشتر دیده شدن رشته ورزشی مهیج والیبال را از برنامه‌های هئیت والیبال شهرستان بیان کرد.

لازم به ذکر است مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد از ۲۸ اردیبهشت با حضور ۲۹ تیم از سراسر کشور تا ۳۰ اردیبهشت باهم به رقابت می‌پردازند.

Share