شهردار کیاشهر مطرح کرد؛

ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در راستای برندسازی شهری بندرکیاشهر

همزمان با برگزاری مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۳ سال کشور، و با حضور مسئولان شهری و شهرستانی، مجموعه ورزشی ورزش‌های ساحلی شهرداری بندر کیاشهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار بندر کیاشهر در مراسم افتتاح فاز اول مجموعه ورزشی ورزش‌های ساحلی شهرداری بندر کیاشهر گفت: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی ورزش‌های ساحلی در راستای برندسازی شهری و برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای ورزشی کشوری و بین‌المللی اهدافی است که شهرداری بندرکیاشهر دنبال می‌کند.

‎ همزمان با برگزاری مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۳ سال کشور، و با حضور مسئولان شهری و شهرستانی، مجموعه ورزشی ورزش‌های ساحلی شهرداری بندر کیاشهر افتتاح شد.

‎مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در مراسم افتتاح این مجموعه ورزشی اظهار داشت: مجموعه ورزشی ورزش‌های ساحلی توسط شهرداری بندر کیاشهر راه‌اندازی و ایجاد شده و فاز اول آن شامل سه زمین والیبال ساحلی است.

‎عاطفی با بیان اینکه شهرداری بندر کیاشهر در طرح توسعه و فاز دوم این مجموعه ورزشی درصدد ایجاد زمین فوتبال ساحلی و سایر ورزش‌های ساحلی است عنوان کرد: شهر بندر کیاشهر پتانسیل خوبی در حوزه ساحل و استعدادهای ورزشی دارد که باید از آن استفاده کرد.

‎وی رویکرد شهرداری بندر کیاشهر را ایجاد زیرساخت‌های ورزش‌های ساحلی در راستای برندسازی شهری ذکر کرد و یادآور شد: انجام اقدامات زیربنایی و بسترسازی امورات ورزشی به جای پرداختن به مسائل یومیه ورزش از دیگر اهداف و برنامه‌های شهرداری بندر کیاشهر محسوب می‌شود.

‎شهردار بندر کیاشهر با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک شاهد برگزاری رویدادهای ورزشی کشوری دیگری هم در بندر کیاشهر خواهیم بود اضافه کرد: شهرداری بندر کیاشهر آمادگی لازم برای میزبانی رویدادهای بین المللی ساحلی را دارد و حتما برای کسب این میزبانی‌ها تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند.

عاطفی در پایان بطور ویژه از همکاری هیات والیبال بندر کیاشهر در امر آماده‌سازی زمین والیبال ساحلی، تقدیر و تشکر کرد.

Share