وزیر کشور:

اصلاح یارانه‌ها برای عادلانه شدن پرداخت‌هاست | در زمینه نان و دارو مستقل عمل می‌شود

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست اصلاح یارانه ها در راستای مردمی سازی و عادلانه‌ کردن پرداخت های یارانه ای است، گفت: در مسأله نان و دارو به شکل مستقل انجام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه نشست استانداران اظهار کرد: همانطور که مردم مستحضر هستند اصلاحی در سیاست‌های یارانه‌ای در حال اتفاق افتادن است که آن سیاست در راستای مردمی‌سازی و عادلانه کردن پرداخت‌های یارانه‌ای است. به این صورت که یارانه‌ها قرار است به آخر زنجیره یعنی مردم و مصرف کنندگان به جای تولیدکنندگان داده شود.

وی با بیان این‌که «سیاست اصلاح یارانه‌ای سیاستی مترقی و مهم است»، افزود: این سیاست در دستور کار دولت و مجلس است و طبیعی است که استانداران باید در جریان جزییات کامل آن قرار بگیرند. چندمین جلسه هست که در این زمینه برگزار می‌کنیم تا استانداران از جزییات طرح مطلع شوند تا سوالات و ابهامات خود را مطرح کنند.

وزیر کشور افزود: در این جلسه ابعاد طرح تشریح شد و وزیر صمت و قائم مقام بانک مرکزی توضیحات خود را بیان کردند البته جلسه ادامه دارد تا هر زمانی که برای اجرای سیاست تصمیم گیری شد، همه آماده اجرا باشند.

وحیدی تصریح کرد: البته همانطور که قبلا اعلام شده است در مسأله نان و دارو به شکل مستقل انجام خواهند شد که در زمان خود اعلام خواهد شد.

Share