در دیدار سعیدی کیا و کوچکی‌نژاد تأکید شد؛

شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت‌های استان می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و فریبرز سعیدی‌کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی نشستی در خصوص وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان و اهمیت و جایگاه صنایع کوچک در استان به گفتگو پرداختند.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شده بود، کوچکی‌نژاد در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار بیان داشت: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت‌های استان می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم.

وی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی، گفت: جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم و حائز اهمیت است اما سرمایه‌گذاری که، از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که استان گیلان دارد، می‌بایست به دنبال جذب سرمایه‌گذاران صنعتی باشیم، این در حالی می‌باشد که، صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات و پیگیری‌های کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و حضور وی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مطلوب با نمایندگان محترم مجلس، اظهار داشت: تعامل با نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی با توجه به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان محترم کاری بسیار مهم است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتباط و تعامل مطلوبی با نمایندگان محترم مجلس برای تشریح وضعیت صنایع کوچک برقرار گردیده که جا دارد از لطف و عنایت و زحمات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داشته باشم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود: تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک‌های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

لازم به ذکر است در پایان این نشست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اهداء لوح تقدیری از زحمات، تلاش‌ها و پیگیری‌های جبار کوچکی‌نژاد در خصوص کسب اعتبارات لازم به جهت ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک صنعتی سفیدرود رشت و ناحیه صنعتی لشت نشا و پیگیری‌های مستمر وی با وزارت جهاد کشاورزی در خصوص انتقال سند ناحیه صنعتی لشت نشا و خدمات صادقانه و مجدانه او به صاحبان صنایع این خادمین بی‌منت عرصه صنعت تقدیر و تشکر کردند.

Share