پس از ماه ها مسدودی؛

محور پونل به خلخال سرانجام بازگشایی شد | لزوم آسفالت حدود ۱۶ کیلومتر از محورهای آسیب دیده

ظهر امروز پنجشنبه بیست و پنجم فروردین با حضور سید نادر صفوی میرمحله، به اتفاق مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان و فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر محور پونل به خلخال پس از انسداد فصلی بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رضوانشهر گفت: طول محور ۶۰ کیلومتر بوده که ۱۲ کیلومتر آن بدلیل نبود ایمنی کافی و سخت گذر بودن هر ساله با ریزش بهمن و کولاک شدید مسدود می باشد که با تلاش شبانه روزی راهداران زحمتکش اقدامات برف روبی و بازگشایی محور انجام و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.

نادر صفوی گفت: امسال با پیگیری های صورت گرفته تلاش جهادی راهداران محور پونل به خلخال یک ماه زودتر از سنوات گذشته بازگشایی شد.

وی همچنین در ادامه با توجه به وضعیت راه های این شهرستان موضوع آسفالت برخی از محور های اصلی و فرعی که زیرسازی انجام شده و نیاز به آسفالت دارد برای اجرای این پروژه ها از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، قول مساعد حدود ۱۶ کیلومتر محورهای آسیب دیده و همچنین بهسازی محور پونل به رضوانشهر و روکش آسفالت حدود ۴ کیلومتر محور پونل به شاندرمن را گرفت که در اسرع وقت انجام خواهد شد.

همچنین چندین نقطه حادثه خیز و پر خطر و پروژه های ایمن سازی در حال احداث از جمله برنامه های بازدید امروز بود.

Share