نماینده شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس خبر داد:

سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود

صفری ملک میان با بیان اینکه در پی پیگیری‌ها و رایزنی‌های ایشان سالن ورزشی ویژه بانوان در رودسر راه‌اندازی می‌شود گفت: موافقت‌های اولیه این کار از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخذ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد صفری ملک میان، اظهار داشت: یکی از کمبودهای شهر رودسر نبود یک فضا و مجموعه کامل ویژه بانوان است تا این قشر بتوانند در آنجا به امر ورزش پرداخته و برنامه‌های فرهنگی خود را دنبال کنند بنابراین با توجه به نیازمندی‌های موجود این موضوع را در اولویت پیگیری‌های خود از دولت قرار دادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس به جلسه اخیر خود با چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و در تشریح بیشتر این مطلب افزود: در این جلسه در مورد برخی از مسائل شهرستانی رایزنی کرده و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

صفری ملک میان اضافه کرد: یکی از مهمترین مسائلی که مورد پیگیری قرار دادیم بحث استفاده از ظرفیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در رودسر بود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم موافقت‌های اولیه را برای ایجاد این مجموعه اخذ کردیم و در جلسات بعدی نیز پیرامون پیگیری‌های بعدی برای عملیاتی شدن این موضوع اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

Share