عباسی مطرح کرد

اگر ۲۰ سال گذشته به فکر اشتغال بودیم به اینجا نمی‌رسیدیم | از مطالبات ورزشی بانوان غفلت نکنیم

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت جامعه ورزشی بانوان گفت: ما نبایستی از پاسخگویی به مطالبات ورزشی بانوان غفلت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، اسدالله عباسی روز شنبه در مراسم افتتاح سالن پینگ‌پنگ این شهرستان اظهار کرد: تندرستی، نشاط و سلامتی جامعه با توجه به ورزش ممکن می‌شود.

وی افزود: ریشه عشق، ایمان، غیرت، مروت، مردانگی و جوانمردی در ورزش نهفته است و بایستی با برنامه‌ریزی در بحث منابع انسانی در این راستا کار شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای آمایش سرزمینی تصریح کرد: با آمایش سرزمینی می‌توان مناطق مختلف را دسته‌بندی و استعدادهای مناطق را شناسایی کرد.

وی به برنامه‌ریزی یک فرد از دوران کودکی تا بزرگ‌سالی بر اساس استعدادهای آنان اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای ورزش و آینده شغلی جوانان نکات مهمی هستند که نبایستی غفلت کرد اما متأسفانه در دهه اخیر با خیل عظیمی از جوانان بااستعدادهای بسیار خوب و دارای تخصص‌های بسیار ارزنده امام قادر نیستیم برایشان شغل ایجاد کنیم و اگر ۲۰ سال گذشته به این مسئله فکر می‌کردیم به اینجا نمی‌رسیدیم.

عباسی به استعدادیابی ورزشی جوانان و نوجوانان املشی تأکید کرد و گفت: بایستی از ظرفیت‌های ورزشی سایر دستگاه‌ها برای رشد و پیشرفت ورزش شهرستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت جامعه ورزشی بانوان گفت: ما نبایستی از پاسخگویی به مطالبات ورزشی بانوان غفلت کنیم.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share