رییس محیط زیست آستارا خبر داد:

رفع تصرف آنی دوازده هزار متر از اراضی ملی درپناهگاه حیات وحش لوندویل

وحید مصطفی دوست با بیان اینکه دوازده هزار متر از اراضی ملی درپناهگاه حیات وحش لوندویل به صورت آنی رفع تصرف شد، گفت: در این اقدام تمام ادوات و فنس کشی انجام شده به صورت کامل جمع آوری و تمام ساز‌ه‌های غیرمجاز احداثی کاملا تخریب شد و شرایط منطقه به شکل قبل خود باز گشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیرو اقدام به تصرف شبانه تعدادی از زمین خواران حرفه‌ای در حوزه پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا، پرسنل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با شناسایی متخلفین و هماهنگی فوری با مقام قضایی و نیروی انتظامی تمام دوازده هزار متر تصرف شده غیر مجاز را به صورت آنی رفع تصرف کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا با اعلام این خبر، گفت: در این اقدام تمام ادوات و فنس کشی انجام شده به صورت کامل جمع آوری و تمام ساز‌ه‌های غیرمجاز احداثی کاملا تخریب شد و شرایط منطقه به شکل قبل خود باز گشت.

وحید مصطفی دوست افزود: مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست در سر تا سر استان با حضور و پایش شبانه روزی توسط پرسنل یگان استان در حال رصد بوده و خوشبختانه در برخورد با هرگونه زمین خواری، حمایت کامل دستگاه قضایی و همراهی نیروی انتظامی باعث دلگرمی محیط بان استان است.

Share