در تذکر شفاهی:

رسول فرخی: تیم اقتصادی دولت برنامه عملیاتی برای کنترل بازار ندارد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت برنامه عملیاتی برای کنترل بازار ندارد، گفت: افزایش بی رویه قیمت ها از یک طرف و تفاوت قیمت یک کالا در بازار سبب نگرانی مردم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول فرخی میکال در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: جناب آقای رئیس جمهور از تلاش شما برای واکسیناسیون عمومی و حضور در میان مردم تشکر می‌کنم اما تیم اقتصادی دولت برنامه عملیاتی برای کنترل بازار ندارد و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها از یک طرف و تفاوت قیمت کالا در بازار سبب نگرانی مردم شده است لذا ضرورت دارد در اسرع وقت اقدام لازم را انجام دهید.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، گفت: از وزیر راه و شهرسازی درخواست اصلاح جاده حوزه انتخابیه و رفع نواقص اتوبان آن را دارم همچنین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جذب ناظرات چای که هرکدام نزدیک به ۱۵ سال سابقه خدمت دارند تذکر می‌دهم.

وی همچنین به وزیر بهداشت در خصوص بررسی آزمون دستیاری پزشکی، تبدیل وضعیت کارکنان بهداشت و درمان، تامین تجهیزات MRI بیمارستان لاهیجان، سی تی اسکن بیمارستان سیاهکل، ابلاغ چارت سازمانی و تامین و تجهیز بیمارستان دیلمان در حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

Share