رسول فرخی تاکید کرد؛

خودتحریمی ها را از میان برداریم | مسئولیت اجتماعی و پنجره واحد لازم و ملزوم یکدیگرند

رسول فرخی میکال گفت: تا زمانی که مسئولیت اجتماعی نداشته باشیم کاری از پیش نمی بریم و این امر باید توامان با پنجره واحد باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول فرخی در نشست بررسی مشکلات گردشگری سیاهکل با بیان اینکه حل مشکلات سرمایه گذاران و مردم در اولویت است، یادآور شد: در داخل کشور باید خودتحریمی ها را از میان برداریم و از داشته ها به درستی استفاده کنیم.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در ادامه گفت: از ابتدای آغاز به کارم به عنوان نماینده مجلس بر دو کلیدواژه مسئولیت اجتماعی و پنجره واحد تاکید کرده ام.

فرخی گفت: تا زمانی که مسئولیت اجتماعی نداشته باشیم کاری از پیش نمی بریم و این امر باید توامان با پنجره واحد باشد.

وی افزود: اگر استراتژی و رویه درستی برای حل مشکلات نداشته باشیم به جایی نمی رسیم، بنابراین مسوولیت اجتماعی و پنجره واحد لازم و ملزوم یکدیگرند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان اظهار کرد: هنوز برخی مدیران شهرستانی شرح وظایف مشترکی دارند اما بین آنها هماهنگی وجود ندارد.

فرخی ادامه داد: سرمایه گذار وقتی وارد گیلان میشود باید بداند که نقطه پایان کار او کجاست! اگر از نقطه الف آغاز می‌کنیم باید به نقطه ب برسیم اما نقطه دومی وجود ندارد چون سرمایه گذار بی انگیزه کار را رها می کند.

نماینده لاهیجان و سیاهکل با تاکید بر حل مشکلات مجتمع گردشگری صبا به موانع اداره کل منابع طبیعی در این مسیر اشاره کرد و گفت: مردم در روستاها انتظاری جز انجام وظیفه مدیران ندارند و هماهنگی مسئولان با یکدیگر نیاز است.

فرخی با تاکید بر اینکه گردشگری راه نجات بحران بیکاری در سیاهکل است، افزود: از یک فرد بی سواد تا یک متخصص در صنعت گردشگری می توانند مشغول کار شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری شاهد اشتغال فراگیر هستیم، افزود: ۷۰ درصد نعمت را خداوند به ما عطا کرده و تنها ۳۰ درصد باقیمانده نیازمند همت مسئولان است.

Share