مدیرکل آموزش و پروش گیلان اعلام کرد:

دانش آموزان کیف هایشان را ببندند | واکسیناسیون ۹۳ درصدی ۹ تا ۱۷ سال

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، با بیان اینکه شرایط برای بازگشایی مدارس فراهم شده است، افزود: در واکسیناسیون دانش آموزان ۹ تا ۱۷ سال به عنوان گروه سنی مهم، به نقطه مناسب رسیدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمد فائزی با بیان اینکه دانش آموزان باید کیف هایشان را ببندند، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و تاکید استاندار گیلان در ستاد استانی آن، مقرر شده بعد از تعطیلات نوروز آموزش حضوری را در کلیه مدارش آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط برای بازگشایی مدارس فراهم شده است، افزود: در واکسیناسیون دانش آموزان ۹ تا ۱۷ سال به عنوان گروه سنی مهم، به نقطه مناسب رسیدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، از واکسیناسیون صد درصدی دانش آموزان در نوبت اول خبر داد و گفت: ۹۳ درصد دانش آموزان دز دوم واکسن خوب را دریافت کردند؛ همچنین ۹۶ درصد همکاران آموزش و پرورش در نوبت اول و ۸۵ درصد در نوبت دوم واکسینه شدند.

فائزی، با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با روسای ادارات شهرستانی آموزش و پرورش و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس، یادآور شد: هماهنگی های لازم با مدیران مدارس نیز به عمل آمده تا در ادامه با تثبیت وضعیت کرونا در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نگرانی خانواده‌ها را برطرف کنیم و توانیم دانش آموزان را در فضای مدرسه ببینیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش معلمان جهت تداوم امر آموزش در ایام کرونا، بیان کرد: اگرچه آموزش مجازی بخشی از انتظارات آموزشی را به جا آورده، اما به تنهایی نمی تواند جوابگوی انتظارات تعلیم و تربیت در نظام آموزشی ما باشد و لذا باید به دنبال حضوری شدن آموزش‌ها برویم.

Share