توسط مأموران پلیس صورت گرفت؛

بازگرداندن دختربچه گمشده در بازارچه ساحلی آستارا به آغوش خانواده

سرهنگ افراسیاب زاهدنیا، سرپرست فرماندهی انتظامی آستارا از بازگرداندن دختر بچه گمشده به آغوش خانواده‌اش توسط پلیس این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ مستقر در بازارچه ساحلی متوجه گریه کودکی در کنار خیابان شدند و پس از مراجعه به وی مشخص شد این دختر بچه گم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرماندهی انتظامی آستارا از بازگرداندن دختربچه گمشده به آغوش خانواده‌اش توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افراسیاب زاهدنیا در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ مستقر در بازارچه ساحلی متوجه گریه کودکی در کنار خیابان شدند و پس از مراجعه به وی مشخص شد این دختر بچه گم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس با همکاری اورژانس اجتماعی ضمن ایجاد آرامش برای این کودک، اقدامات لازم را برای شناسایی خانواده وی انجام داد، تصریح کرد: در نهایت با تلاش و پیگیری صورت گرفته توسط پلیس، خانواده کودک ۴ساله پیدا و این دختر بچه صحیح و سالم به آغوش آن‌ها بازگردانده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی آستارا در پایان با اشاره به تقدیر خانواده این کودک از پلیس به والدین توصیه کرد، هنگامی که با کودکان خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می‌برند هرگز از آن‌ها غفلت نکنند و همچنین به فرزندانشان آموزش دهند در اینگونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهند.

Share