خلیل بهروزی فر اعلام کرد؛

اعلام وصول ۸ سوال نمایندگان از عبدالملکی | انتصاب مدیران ضعیف و ناکارآمد براساس سفارش و رفاقت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ادامه دار بودن سوال از وزیر تعاون، گفت: ۸ سوال درباره وزیر تعاون اعلام وصول شده که در صحن مجلس باید پاسخ داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، خلیل بهروزی فر شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی تصویب و به معاونت حقوقی مجلس ارجاع شد، اظهار کرد: زمان بررسی این طرح مشغول بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ بودیم و به همین علت نیز رسیدگی به طرح مذکور به تعویق افتاد اما بیش از ۱۸۰ نماینده در دستور کار قرار گرفتن این طرح را امضا کرده‌اند و به زودی بررسی می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: ظرف مدت دو الی سه هفته آینده طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و کلیات آن تصویب می‌شود.

وی با اشاره به سوال نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: نمایندگان وظیفه نظارت بر کار دولتمردان را دارند و بر این اساس درباره نحوه تغییر و تحول این وزارتخانه سوالاتی مطرح شد.

نماینده فومن و شفت در مجلس ادامه داد: همچنین در خصوص به کارگیری مدیران ضعیف و ناکارآمد که بر اساس سفارش و رفاقت در این وزارتخانه به کار گرفته شده‌اند نیز از وزیر مربوطه سوال شد.

بهروزی فر با اشاره به ادامه دار بودن سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: ۸ سوال درباره وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شده که در صحن مجلس باید پاسخ داده شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مدیریت آب زراعی باید پیش از شروع فصل کشاورزی انجام شود اما در عمل چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، افزود: دغدغه‌های زیادی در حوزه تأمین و مدیریت آب زراعی وجود دارد و با وجود انجام اقدامات از سوی متولیان، اما همچنان نگرانی‌ها وجود دارد و بخشی از اقدامات پیشگیرانه نیز در آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جاده ملاسرا به شفت ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان داشت: در سفر اخیر استاندار گیلان به شهرستان شفت از وی تکمیل این محور در سال ۱۴۰۱ را مطالبه کردیم.

بهروزی فر تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور به گیلان، مصوبه ۶۰ میلیارد تومانی برای شهرستان شفت در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

Share