رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا؛

«آرمین بشرویه» هنرمند تئاتر گیلان در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا، بیان کرد: متاسفانه باخبر شدیم که «آرمین بشرویه» از فعالان هنر تئاتر استان گیلان، به دلیل بیماری در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شاپور تشرینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا، بیان کرد: متاسفانه باخبر شدیم که «آرمین بشرویه» از فعالان هنر تئاتر استان گیلان، به دلیل بیماری در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد.

وی با اشاره به اینکه، در تماس با «رامین بشرویه» (برادر وی) مطلع شدیم که علایم بیماری از حدود یک ماه گذشته در وی بروز کرد، توضیح داد: با توجه به اینکه از روز گذشته وضعیت جسمانی وخیم شد، با تشخیص پزشکان «آرمین بشرویه» در بیمارستان دکتر شریعتی تهران بستری شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، با تاکید بر اینکه نوع بیماری و روش درمان توسط تیم پزشکی بیمارستان در حال بررسی می‌باشد، افزود: آنگونه که مطلع شده‌ایم حال عمومی این هنرمند خوشنام و نام آشنای گیلان مناسب نیست و آنچه را که انتظار می‌رود پرهیز از پرداختن به هرگونه شایعه، استناد به منابع موثق و دعای همشهریان و هم استانی‌ها می‌باشد.

تشرینی، با اشاره به اینکه آرمین بشرویه از جوانان فعال عرصه تئاتر و سینما استان گیلان می‌باشد، بیان کرد: وی مبتکر کاراکتر هنری سیلورمن (مرد نقره‌ای) در ایران است و توانسته است در دهه گذشته تحول عظیمی را در هنر تئاتر و به خصوص صنعت تبلیغات در سطح کشور ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه این هنرمند چندین مقام برتر را در جشنواره‌های مختلف تئاتر در عرصه ملی و استانی دارد، اضافه کرد: وی علاوه بر فعالیت مستمر در هنر نمایش کشور، با گروه‌ها و کارگردان‌های مختلف داخلی و خارجی در عرصه‌های بین المللی، به خصوص در کشورهای کوزوو و لهستان به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است، «آرمین بشرویه» متولد ۶۱ بندر مرزی آستارا و فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر و سینما از دانشگاه سوره تهران است.

کسب عنوان بازیگر سوم مرد جشنواره تئاتر فجر ایران در بخش دانشجویی، کاندیدای بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره تئاتر شهر، حضور در فستیوال‌های نمایش کشورهای جمهوری کوزوو و لهستان و ایفای نقش در بیش از ۳۰ نمایش در شهرهای تهران، رشت، شیراز، اصفهان، کیش، مشهد، ساری، رامسر، آستارا، تالش و سایر شهرهای کشور، بخشی از افتخارات این هنرمند می‌باشد.

Share