با امضای تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت؛

کارگران ساختمانی، فصلی و کلیه شاغلین فصلی در سراسر کشور، بیمه خواهند شد

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنفی استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی کشور، کلیه شاغلین فصلی در سراسر کشور، بیمه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با امضای تفاهم‌نامه همکاری مابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنفی استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی کشور، کلیه شاغلین فصلی در سراسر کشور، بیمه خواهند شد.

این تفاهم‌نامه به منظور برخورداری استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی فاقد پوشش بیمه اجتماعی از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه‌های اجتماعی در زمینه بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان به امضای بیت‌اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و جمشید دیوسالارپور به سمت مدیرعامل اتحادیه رسید.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: با انعقاد این تفاهم نامه در جهت اجرای سیاست‌های کلی نظام و دولت مردمی با گسترش و توسعه زمینه‌های همکاری بخش دولتی و تعاونی کشور به دنبال کاهش دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی کارگران ساختمانی و شاغلین فصلی هستیم. با اجرای این طرح کلیه استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی کشور که فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستند می‌توانند به عضویت صندوق درآیند.

مدیرعامل صندوق افزود: با اجرای این طرح قریب به ۳۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی و فصلی کشور از مزایا و تعهدات بلندمدت صندوق شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان برخوردار خواهند شد.

در پایان مراسم برقراری و دیو سالارپور تفاهم نامه همکاری مشترک را امضا کردند.

Share