از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور صورت گرفت؛

پیروزی خانگی سپیدرود رشت و شکست چوکای تالش مقابل شهرداری بم

از هفته شانزدهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برابر شهدای رزکان، با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید همچنین چوکای تالش مقابل شهرداری بم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته شانزدهم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برابر شهدای رزکان، با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی رضا ناصری، مهیار نوری، پرهام جوادی، اویس کردجهان (میلاد نجفی)، پویا عزیزپور، حسین آفرین‌زاد (محمد مهدی محمدپور)، مبین رضاپور (امیر قلم آرا)، آرمان مردانی، علیرضا صبوری (رضا عاشوری)، کیوان محمدنژاد و حکیم حزباوی‌پور (پژمان ثباتی) برای سپیدرود به میدان رفتند.

گل‌های سپیدرود در این بازی را حکیم حزباوی‌پور و امیر قلم آرا در دقایق ۲۰ و ۸۷ به ثمر رساندند همچنین تک گل شهدای زرکان را نیز داوود فکری در دقیقه ۶۹ وارد در دوازه سپیدرود کرد.

همچنین دیگر چوکای تالش، دیگر تیم گیلانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل شهرداری بم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

در پایان هفته شانزدهم چوکای تالش با ۲۸ امتیاز در رتبه چهارم و سپیدرود رشت با ۲۵ امتیاز در رتبه هفتم گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

Share