فرمانده انتظامی رودسر اعلام کرد:

پایان قدرت‌نمایی و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش در رودسر

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که در بخش‌های رحیم آباد، چابکسر و بخش مرکزی رودسر اقدام به عربده کشی، قدرت‌نمایی و اذیت و آزار شهروندان می‌کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که در بخش‌های رحیم آباد، چابکسر و بخش مرکزی رودسر اقدام به عربده کشی، قدرت‌نمایی و اذیت و آزار شهروندان می‌کردند خبر داد.

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: به دنبال گزارش‌های مردمی و همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص ایجاد مزاحمت، قدرت نمایی و عربده کشی توسط اراذل و اوباش در بخش‌های رحیم‌آباد، چابکسر و بخش مرکزی رودسر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه پلیس پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی در چند عملیات ضربتی ۲ نفر از اراذل و اوباش را در بخش چابکسر، ۲ نفر را در بخش رحیم آباد و یک نفر را نیز در بخش مرکزی رودسر دستگیر کرد اذعان داشت: از این افراد تعدادی سلاح سرد از قبیل قمه و چاقو کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

سرهنگ جوانمردی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد قانونی می‌کند.

Share