هویت بصری را جدی بگیرید

مجموعه نقشنامه واقع در غرب تهران (شهر جدید اندیشه) می باشد. این مجموعه با بهره گیری از طراحان حرفه ای و مجرب قادر است انواع تابلو، لوگو، ست اداری، سربرگ، سرنسخه و… را در اسرع وقت با بهرین کیفیت و بهترین طراحی برای شما آماده سازی کند

ظاهر برند و مجموعه کسب و کارها تاثیر زیادی بر اعتبار دارند. کسب  و کاری که از لوگو و هویت بصری بی بهره باشد می توان گفت که جایگاهی در میان حرفه ای ها ندارد. استفاده از ست اداری، لوگو، بنر، تابلوهای استند و … به افزایش اعتبار برند کمک شایانی می کنند. نکته بسیار مهم در این موضوع این است که صرفا داشتن لوگو و هویت بصری نشان از حرفه ای بودن نیست بلکه زیبایی و حرفه ای بودن طرح های به کار گرفته شده نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. همکاری با طراحان حرفه ای می تواند به حرفه ای نشان دادن شما کمک بزرگی کند. در ادامه به تاثیر ابزار های مختلف هویت بصری به صورت جداگانه می پردازیم.

لوگو، اولین و مهم ترین !

لوگو را باید مهم ترین قسمت از هویت بصری یک مجموعه دانست. قبل از آماده سازی تابلوها، ست اداری و … می بایست لوگو طراحی گردد، زیرا از لوگو در اکثر اجزاء استفاده می شود.

انواع لوگو:

  • مونوگرام
  • تایپوگرافی
  • تصویری
  • انتزاعی
  • مسکات
  • ترکیبی
  • امبلم
  • مینیمال
  • سه بعدی

در لوگو ها می توان مفاهیم گوناگونی را به کار برد. این بستگی به ذوق و سلیقه و همچنین حرفه ای بودن طراح دارد که لوگو را چگونه طراحی کند. در صورتی که می خواهید سفارش طراحی لوگو بدهید می توانید از نقشنامه اقدام به سفارش ثبت لوگو کنید. نقشنامه یکی از بهترین مجموعه ها برای سفارش طراحی لوگو در اندیشه می باشد. شما می توانید از تمام ایران به صورت غیر حضوری نیز در خواست خود را ثبت کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را پیگیری نمایید.

کارت ویزیت، پل ارتباطی شما و مخاطب

کارت ویزیت نیز یکی دیگر از اجزاء لازم برای هویت بصری می باشد. تنوع و اندازه کارت ویزیت ها بسیار گسترده است و این به شما بستگی دارد که بخواهید چه نوع کارت ویزیتی را سفارش دهید. بر روی کارت ویزیت معرفی کوتاه کسب و کار، لوگو، راه های ارتباطی، حداقلی ترین اطلاعاتی است که باید به کار برده شود. به تازگی استفاده از QR CODE نیز بسیار رواج یافته است و می توان از QR CODE  نیز استفاده نمود.

انواع کارت ویزیت:

کارت ویزیت ها را می توان به چند دسته کلی جنس، نوع روکش، طرح و قالب، نوع چاپ و…. دسته بندی کرد. این تنوع باعث می شود تمام سلایق پوشش داداه شوند. به طور مثال می توان روی کارت ویزیت گلاسه روکش لمینت کشید و آن را به صورت دایره برش داد، و یا می توان از کارت ویزیت  فلزی استفاده نمود و روی آن به جای جوهر، با استفاده از دستگاه CNC  حکاکی نمود. تمامی این تغییرات موجب تغییر در قیمت می گردد و شما باید تصمیم بگیرید که حداکثر بودجه ای که می خواهید برای سفارش کارت ویزیت در نظر بگیرید چقدر است. مجموعه نقشنامه قادر است انواع کارت ویزیت را برای شما فراهم کند. تمامی مراحل طراحی تا چاپ توسط متخصصان حرفه ای انجام می گیرد و شما می توانید برای طراحی و چاپ  کارت ویزیت در شهریار و اندیشه روی نقشنامه حساب باز کنید.

تابلو تبلیغاتی، نمایش و جلب و توجه شما

تابلوها تاثیر مستقیمی در جلب توجه مشتریان بالقوه دارند. در واقع یکی از بهترین راه ها برای نمایش دادن شما به مشتریان بالقوه همین تابلوها هستند. تابلوها را در انواع مختلفی می توان اجرا کرد. تابلوهای LEی تاثیر زیادی در جا توجه مشتریان دارند. احتمالا این تابلوها را در بیشتر جاها دیده اید. تابلوهای چلینیوم، بنری، انواع تابلو ها هستند که طرفداران زیادی را دارند. طراحی این تابلوها توسط طراحان حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. طراحی غیر اصولی که در آن جذابیت های بصری وجود نداشته باشد باعث کاهش تاثیر تابلوها در جلب مخاطب می گردد.

مجموعه نقشنامه با بهره گیری از طراحان حرفه ای و چاپخانه مجهز در خدمت است انواع تابلوها را برای شما آماده سازی و اجرا کند. نقشنامه بهترین مرکز طراحی و اجرا تابلو تبلیغاتی در اندیشه می باشد.

سایر ابزارهای هویت بصری

اجزاء هویت بصری می تواند بسیار گسترده باشد. می توان حتی روی لوح فشرده، خودکار و انواع لوازم تحریر طرح های متفاوتی را به کار برد. لازم بهذکر است که رنگ ها و طرح های به کا رفته در تمامی اجزا باید یکدست باشد و با هم هماهنگی داشته باشند. ست های اداری، پاک نامه، بسته بندی ها و …. نیز می توانند جزء ای از هویت بصری باشند. لازم نیست تمام ابزارها را استفاده کنید. اما باید حداقل مواردی مانند کارت ویزیت و لوگو را برای مجموعه خود سفارش دهید.

نقشنامه؛ کانون تبلیغاتی حرفه ای

مجموعه نقشنامه واقع در غرب تهران (شهر جدید اندیشه) می باشد. این مجموعه با بهره گیری از طراحان حرفه ای و مجرب قادر است انواع تابلو، لوگو، ست اداری، سربرگ، سرنسخه و… را در اسرع وقت با بهرین کیفیت و بهترین طراحی برای شما آماده سازی کند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با ما تماس حاصل نمایید. همچنین در وبسایت نقشنامه می توانید نمونه های اجرا شده و سایر خدمات را مشاهده کنید.

تهران، اندیشه_فاز ۴، بازار ایرانی اسلامی، سرای شمس تبریزی، طبقه بالا جنب دفتر هیئت مدیره، پلاک۲۳۶

۰۹۳۶۰۲۱۵۱۲۴

۰۲۱۶۵۳۵۳۷۷۸

Share