نبض بازار؛

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو دوم اسفند ۱۴۰۰

قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ با ۱۲۰ تومان افزایش به ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان و قیمت هر قطعه سکه امامی با ۳۰ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ با ۱۲۰ تومان افزایش به ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۲۹ هزار و ۳۷۵ تومان بود که در مقایسه با روز گذشته ۲۴۵ تومان افزایش یافته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان بود.

به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی امروز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش یافت و دو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز دوشنبه دوم اسفند ماه با ۱۳ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان رسید.

 
هر گرم طلای ۱۸ عیار شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار یکشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و ۱۸۹ هزار تومان یک میلیون و ۱۸۵ هزار تومان یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز دوشنبه دوم اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه در شروع معاملات

انواع سکه  قیمت شنبه قیمت یکشنبه قیمت امروز
سکه امامی ۱۱ میلیون و ۷۵۰  هزار تومان ۱۱ میلیون و ۷۰۰  هزار  تومان ۱۱ میلیون  و ۶۷۰  هزار تومان
طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۷۰۰  هزار تومان ۱۱ میلیون و ۵۵۰  هزار تومان ۱۱ میلیون و ۵۳۰  هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و ۳۰۰  هزار تومان دو میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۷۰  هزار تومان

قیمت ارز امروز دوشنبه دوم اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز دوشنبه دوم اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۲۰ تومان افزایش یافت و در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۲۹ هزار و ۳۷۵ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته دو هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۳۳۵ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات

ارز قیمت شنبه قیمت یکشنبه قیمت امروز
دلار ۲۶ هزار و ۲۰۰  تومان ۲۵ هزار و ۷۳۰  تومان ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان
یورو ۲۹ هزار و ۶۶۵ تومان ۲۹ هزار و ۱۳۰  تومان ۲۹ هزار و ۳۷۵  تومان
Share