آخرین تحولات بازار؛

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو اول اسفند ۱۴۰۰

قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه اول اسفند ۱۴۰۰ با ۱۴۰ تومان کاهش به ۲۶ هزار و ۷۰ تومان و قیمت هر قطعه سکه امامی هم با ۲۰ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه اول اسفند ۱۴۰۰ با ۱۴۰ تومان کاهش به ۲۶ هزار و ۷۰ تومان رسید. قیمت هر اسکناس یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۲۹ هزار و ۵۱۵ تومان بود که در مقایسه با روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم امروز یک میلیون و ۱۸۵ هزار تومان بود.

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه اول اسفند ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه طرح قدیم هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی نسبت به روز گذشته تفاوتی نداشت و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه اول اسفند ماه با چهار هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید.

 
هر گرم طلای ۱۸ عیار پنجشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان یک میلیون و ۱۸۹ هزار تومان یک میلیون و ۱۸۵ هزار تومان

 

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز یکشنبه اول اسفند ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافته است. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان معامله شد. هر سکه گرمی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در شروع معاملات

انواع سکه  قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز
سکه امامی ۱۱ میلیون و ۹۵۰  هزار تومان ۱۱ میلیون و ۷۵۰  هزار  تومان ۱۱ میلیون  و ۷۳۰  هزار تومان
طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۵۰  هزار تومان ۱۱ میلیون و ۷۰۰  هزار تومان ۱۱ میلیون و ۵۵۰  هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و ۳۵۰  هزار تومان دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دو میلیون و ۳۰۰  هزار تومان

 

قیمت ارز امروز یکشنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز یکشنبه اول اسفند ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۱۴۰ تومان کاهش یافت و در بازار آزاد ۲۶ هزار و ۷۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۲۹ هزار و ۵۱۵ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۸۸۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۱۸۵ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات

ارز قیمت پنجشنبه قیمت شنبه قیمت امروز
دلار ۲۶ هزار و ۵۵۰  تومان ۲۶ هزار و ۲۰۰  تومان ۲۶ هزار و ۷۰ تومان
یورو ۳۰ هزار و ۱۹۵ تومان ۲۹ هزار و ۶۶۵  تومان ۲۹ هزار و ۵۱۵  تومان
Share