در چهارچوب آخرین دیدار مرحله دوم مقدماتی لیگ دسته یک؛

صعود داماش در روز پیروزی سپیدرود در لیگ دسته یک بسکتبال

سپیدرودی‌ها نماینده شایسته استان در یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های این مرحله توانستند با نتیجه ۷۲-۶۸ به پیروزی برسند و داماشی‌ها هم با کسب تفاضل گل لازم به همراه مهرام تهران به دور بعدی مسابقات لیگ دسته یک صعود کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دو تیم داماش گیلان و سپیدرود در چهارچوب آخرین دیدار مرحله دوم مقدماتی لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند که در پایان در رقابتی پایاپای و زیبا، تیم سپیدرود با نتیجه ۷۲ – ۶۸ به پیروزی رسید اما داماش گیلان نماینده شایسته استان با تفاضل گل بهتر در این مرحله، موفق به صعود به مرحله پلی‌آف شد.

ورزشگاه ۶ هزار نفری رشت شاهد برگزاری شهرآورد تماشایی بسکتبال این شهر بود که با پیروزی‌های دو نماینده استان در این مرحله، سرنوشت صعود به روز پایانی موکول شد.

نمایندگان گیلان در شرایطی به مصاف هم رفتند که اگر تیم داماش برنده مسابقه می‌شد یا با اختلاف ۴- گل شکست می‌خورد، از گروه صعود می‌کرد. در آن سو، سپیدرود رشت برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف +۲۰ گل داشت.

در پایان سپیدرودی‌ها نماینده شایسته استان در یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های این مرحله توانستند با نتیجه ۷۲-۶۸ به پیروزی برسند و داماشی‌ها هم با کسب تفاضل گل لازم به همراه مهرام تهران به دور بعدی مسابقات لیگ دسته یک صعود کردند.

داماش در مرحله حذفی به مصاف توفارقان آذرشهر خواهد رفت.

Share