با انتخاب اسماعیل شاد

ساسان صادقی سرمربی سپیدرود شد | او هم اکنون سرمربی شهرداری ماسال است

طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، ساسان صادقی سرمربی فعلی شهرداری ماسال به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود شامگاه شنبه شب با حضور تمامی اعضا در دفتر باشگاه برگزار شد و طی آن اسماعیل شاد مدیرعامل سپیدرود گزارشی از بررسی گزینه های سرمربیگری و مذاکره با برخی از این گزینه ها را ارایه کرد و با برشمردن نکات مثبت و منفی گزینه های سرمربیگری پیشنهاد انتخاب ساسان صادقی مربی موفق پایه های سپیدرود در سال گذشته و سرمربی فعلی تیم شهرداری ماسال در لیگ برتر استان گیلان را ارایه کرد که مورد تایید و موافقت هیات مدیره باشگاه سپیدرود قرار گرفت.

بدین ترتیب ساسان صادقی که سابقه سرمربیگری در تیم های جوانان و امید سپیدرود و مربیگری در تیم بزرگسالان را در کارنامه دارد و در حال حاضر در لیگ برتر گیلان به عنوان سرمربی در تیم شهرداری ماسال نتایج خوبی را کسب کرده به صورت رسمی سکان هدایت سپیدرود را در لیگ دسته دوم کشور برعهده خواهد داشت.

قرارداد صادقی یک و نیم ساله است و طی روزهای آینده وضعیت دستیاران وی اعلام می شود و تاریخ رسمی شروع تمرینات پس از استراحت تعطیلی سال نو از طربق سایت رسمی باشگاه سپیدرود اطلاع رسانی خواهد شد.

Share