خبر خوش مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت صاحب چمن طبیعی می شود

پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و مساعدت ویژه استاندار، نمایندگان و رییس سازمان برنامه و بودجه؛ زمین فوتبال عضدی رشت صاحب چمن طبیعی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیامد چالش‌های متعددی که در یک ماه گذشته برای چمن زمین فوتبال ورزشگاه شهید عضدی رشت بوجود آمد؛ برتجهیز این ورزشگاه به چمن طبیعی تاکید شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تحقق این مهم را حاصل هم اندیشی و همگرایی همه‌ی کارشناسان و مسوولان استانی ارزیابی کردو افزود: برآیند این تعامل سازنده و دوراندیشانه سبب شد تا استاندار، نمایندگان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان هم بر اجرای این پروژه مهم تاکید کنند.

وی با اشاره به نگرانی‌های موجود درباره بارندگی‌های سالیانه در گیلان و اینکه شاید اجرای چمن طبیعی کارآمدی لازم را نداشته باشد، گفت: کوشش کرده‌ایم تا با بهره مندی از نگاه کارشناسان زبده این حوزه در سطح کشور از بهترین امکانات روز دنیا برای چمن کاری این ورزشگاه خاطره‌انگیز استفاده کنیم.

آرمان یاد آورشد: برای اینکه چنین پروژه مهمی بتواند بخشی از نیازهای ورزش فوتبال را برآورده کند، در نگهداری چمن ورزشگاه از به روزترین دانش آموختگان و متخصصان استفاده خواهیم کرد. امید است با اتمام این پروژه مهم اتفاقات خوب و خاطرات مردم ورزشدوست رشت دوباره در این ورزشگاه زنده شود.

Share