جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان خبر داد:

دشمن از چیزهای کوچک کوه می‌سازد | آبرسانی به ۸۵۰ روستای گیلان در سال آینده

الیاس کوثری، جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در راس همه امورات ما باید خوش رویی و حسن خلق قرار گیرد و بیش از ۶۰ درصد مشکلات با خوش رویی و همراهی با مردم حل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، الیاس کوثری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان لنگرود در دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، گفت: در راس همه امورات ما باید خوش رویی و حسن خلق قرار گیرد و بیش از ۶۰ درصد مشکلات با خوش رویی و همراهی با مردم حل می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان بیشترین مراجعه کنندگان در سپاه را بسیجیان و پیشکسوتان دانسته و تصریح کرد: اعتقاد و اعتماد به خدا، احترام به ارباب رجوع، اعتماد به همکاران، صداقت در گفتار، باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بزرگ‌ترین مسئله در تشکیلات را خود برتربینی عنوان و خاطرنشان کرد: با این نگاه فرماندهی کنید که ماندگار نیست و به گونه‌ای خدمتگزاری کنیم که بعد از رفتن ما خاطرات خوش باقی بماند و از رفتن ما ناراحت شوند.

کوثری با تاکید بر اینکه با نگاه دستور از فرماندهی و برای رضای خدا کار کنیم و خداوند را ناظر به اعمال خود بدانیم، اظهار کرد: آنچه را برای خود می‌پسندیم برای دیگران بپسندیم و با نگاه تقدیر و تشکر کار نکنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص خدمات سپاه در بخش محرومیت زدایی، گفت: دو فاز از مسکن محرومین برای مددجویان ساخته شد که از اواخر سال ۹۶ استارت این کار زده و هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در فاز دوم ۷۴۱ واحد آماده شد، افزود: در فاز سوم هم ۵۰۰ واحد در سال ۱۴۰۱ کلید خواهد خورد که زیر ۱۸ ماه تحویل مددجویان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۷ واحد مسکونی در سیل گلستان برای شهر گمیشان ساخته و تجهیز شد، اظهار کرد: ۳۰۰ واحد مسکونی برای کسانی که تحت پوشش جایی نبودند به صورت تعجیلی ساخته شد و ۶ هزار کار عمرانی در طول چند سال اخیر در گیلان انجام شد و در سال آینده نیز ۸۵۰ روستای فاقد آب شرب شناسایی و مقدمات کار انجام و در سال جدید این کار صورت می‌گیرد.

کوثری با تاکید به اینکه دشمن در فضای مجازی در حال فعالیت است و از چیزهای کوچک کوه می‌سازد، تصریح کرد: فکر و افکار دانش آموزان و جوانان را به سمت و سوی درست سوق دهیم و مسئولان باید تلاش کنند و بدانند هر چه داریم از مردم است و نگاهشان خدایی و خیرخواهانه باشد.

Share