مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

هر فردی که با سپاه مخالفت کند با اسلام و قرآن مخالف است/سپاه به‌موقع به رسالت جهادی و انقلابی خود عمل می‌کند/فتنه‌گران سال ۸۸ شمسی مستحق لعن و نفرین هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم، انقلابیون، ایثارگران و خانواده معظم شهدا نمی‌توانند موارد مذکور را تحمل کنند، بیان کرد: سپاه اهل صبوری و خویشتن‌داری است اما اهل مماشات نبوده و به‌موقع به رسالت جهادی و انقلابی خود عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در مراسم تکریم و معارفه مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: پدیده‌ها در عالم خلقت دچار آفت‌ها و آسیب‌های پیدا و پنهان می‌شوند و این امر موجودیت آنها را تهدید می‌کند.IMG_3868motamed

وی ادامه داد: حکومت‌های دینی، جامعه اسلامی و حتی دین به دلیل تحرکات معارضان و معاندان همواره در معرض آسیب و تهدید هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن بیکار نمی‌نشیند، تصریح کرد: دشمن به‌ دنبال ضربه زدن به حکومت دینی است.

معتمد، آسیب‌شناسی و آفت‌شناسی دینی را بزرگ‌ترین وظیفه و رسالت مرزبانان دینی و اعتقادی خواند و بیان کرد: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه فرمودند؛ نبود مرزبانان دینی در حوادث زمان خود علت اضافه شدن به آسیب‌ها است.

وی، تفکر التقاطی در اسلام را به معنای آمیخته شدن اسلام با مارکسیسم، لیبرالیسم و سوسیالیسم عنوان کرد و گفت: التقاط ثمره‌ای به غیر از نفاق و در نهایت ارتداد ندارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید براینکه اسلام واقعی باید مبتنی بر توحیدگرایی باشد، خاطرنشان کرد: در هیچ زمانی آنها که دارای اندیشه امام حسین (ع) هستند با کفر و یزید زمان بیعت نمی‌کنند.

معتمد، عزت نفس و کرامت انسانی را مهم‌ترین ویژگی اسلام واقعی خواند و یادآور شد: تبعیض، رشوه، فیش‌های حقوق نجومی و غارت بیت‌المال در اسلام واقعی معنا ندارد.

وی با بیان اینکه اسلام برای برخی از افراد تا زمانی عزیز است که منافع، ثروت و خوش‌گذرانی آنها تأمین شود، اظهار کرد: اسلام مذکور طبق رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری اسلام آمریکایی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به سازش اسلام آمریکایی با دشمن اشاره کرد و افزود: اسلام مذکور بیگانه را تبلیغ می‌کند و فرهنگ آن را بر فرهنگ دینی و ملی ترجیح می‌دهد ضمن اینکه فرهنگ جهاد، شهادت و امر به معروف و نهی از منکر را تندروی و خشونت‌طلبی می‌داند.

معتمد با اشاره به اینکه ملاک اعتبار و مشروعیت تمام افراد به میزان اطاعت‌پذیری از رهبری و ولایت است، بیان کرد: امروزه شمر، یزید، عبیدالله و اشعث‌هایی در جامعه داریم.

وی، فتنه‌گران و دشمنان سیدالشهدا (ع) در دهه ۶۰ قمری را مستحق لعن و نفرین دانست و تصریح کرد: فتنه‌گران سال ۸۸ شمسی مستحق لعن و نفرین هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان متذکر شد: اسلامی که بگوید مردم و جامعه بی‌نیاز از رهبری و ولایت است و مردم‌سالاری را به معنای جمهوریت منهای اسلامیت بداند این اسلام نه‌تنها اسلامی واقعی نیست بلکه اسلام آمریکایی، ساختگی و جعلی است.

معتمد، مشروعیت افراد را به میزان تبعیت از مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر آقای منتظری به نصحیت‌های امام (ره) عمل کرده و مهدی هاشمی مسؤول دفتر خود را ترد می‌کرد به این شکل از اردوگاه انقلاب خارج نمی‌شد.

وی با بیان اینکه عزت انسان در تبعیت از ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمودند؛ حفظ سپاه واجب است و هر فردی که با سپاه مخالفت کند با اسلام و قرآن مخالف است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یادآور شد: مشاهده می‌کنیم برخی از افراد که در گذشته به لباس سپاه را به تن کردند و در داخل کشور به برکت این نهاد تحت آرامش و امنیت بودند، امروز با قبول مسؤولیت به خود جرأت می‌دهند سپاه را تضعیف کنند.

معتمد با تأکید بر اینکه امنیت نباید سیاسی شود، اظهار کرد: افرادی که مسؤولیت امنیت فرهنگی، اخلاقی، اعتقادی و سیاسی در گیلان را به عهده دارند و در اتاق فکر امنیت استان هستند آیا باید امنیت را سیاسی کنند.

وی، دغدغه نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان را دین، اخلاق، وحدت و امنیت عنوان کرد و افزود: برخی در اتاق‌های فکر خود در استان با مقوله امنیت به صورت سیاسی برخورد می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم، انقلابیون، ایثارگران و خانواده معظم شهدا نمی‌توانند موارد مذکور را تحمل کنند، بیان کرد: سپاه اهل صبوری و خویشتن‌داری است اما اهل مماشات نبوده و به‌موقع به رسالت جهادی و انقلابی خود عمل می‌کنند.

در مراسم مذکور از تلاش حجت‌الاسلام محمد جمالی قدردانی به عمل آمد و رجبعلی بابایی مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان معرفی شد.

tel final1

Share