با حضور جمعی از مسئولان؛

تیم والیبال دختران حاج بابا بندرکیاشهر تجلیل شدند | حمایت شهرداری از ورزش زنان

شهردار بندر کیاشهر ضمن تبریک نائب قهرمانی تیم والیبال حاج بابا بندرکیاشهر، توجه به مقوله ورزش را یک سرمایه‌گذاری هدفمند و آینده‌دار برای شهر بندر کیاشهر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تجلیل از والیبالیست‌های تیم حاج بابا بندرکیاشهر با حضور رییس اداره ورزش شهرستان آستانه اشرفیه، شهردار و شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر و جمعی ازمسئولین، ورزشکاران و ورزش دوستان در سالن شیلات بندرکیاشهر برگزار شد.

در این مراسم مرتضی عاطفی؛ شهردار بندر کیاشهر ضمن تبریک نائب قهرمانی تیم والیبال حاج بابا بندرکیاشهر، توجه به مقوله ورزش را یک سرمایه‌گذاری هدفمند و آینده‌دار برای شهر بندر کیاشهر دانست.

وی ضمن قدردانی از مربیان و متولیان ورزشی از زحمات و تلاش حامیان که با حمایت خود به رشد استعدادهای ورزشی همت دارند تشکر کرد.

عاطفی با تاکید بر اینکه داشتن شهروند سالم و پرنشاط اولین قدم برای داشتن شهر توسعه یافته به شمار می‌رود اذعان کرد: یکی از مشکلات شهر بندرکیاشهر کمبود زیرساختارهای ورزشی است که باتوجه به نقش تعیین کننده بانوان در جامعه و اهمیت داشتن شهری بانشاط و پویا و توسعه یافته در نیمه اول سال ۱۴۰۱ پارک بانوان که اختصاصی برای ورزش بانوان است به بهره برداری می‌رسد.

آرمان نوروزی؛ رئیس هیئت والیبال بندرکیاشهر ضمن معرفی تیم حاج بابا و دوره‌های که این تیم گذراند از دختران بندر کیاشهر به خاطر تلاش‌هایشان و حامیان که با حمایت خود مشوق دختران بندر کیاشهر بودند تشکر کرد.

وی از برگزاری والیبال ساحلی در اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: با نشست و رایزنی‌های که با مدیران استانی و شهرستانی انجام شد والیبال ساحلی ودرادامه نیز ورزش‌های ساحلی دیگر را خواهیم داشت.

در ادامه مراسم از دختران تیم حاج بابا بندرکیاشهر که به تازی به لیگ برتر بانوان راه یافته اند و الهه پورصالح عضو تیم ملی والیبال با حضور مسئولین تقدیر شد.

Share