رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان خبرداد

قهرمانان سومین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور مشخص شدند+تصاویر

سومین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در سالن جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سومین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در سالن جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

دانیال خاتمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان با اشاره به حضور ۲۲ تیم از استاهای کرمان، تهران، خراسان رضوی، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، گلستان، بوشهر، قزوین، لرستان، خوزستان، خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویر احمد در این دوره از مسابقات به دیارمیرزا گفت: در مجموع رده های سنی مختلق ۱۷۳ نفر در این مسابقت شرکت داشتند.

وی در رابطه با نتایج مسابقات اظهار کرد: در بخش تیمی راست دست جوانان تهران مقام اول، گیلان مقام دوم و سوم مشترک نیز به زاهدان و لرستان رسید.

خاتمی افزود: در بخش راست دست امید نیز گیلان مقام اول، تهران دوم و گلستان به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان گفت: در بخش راست دست بزرگسالان نیز خوزسان مقام اول، تهران مقام دوم و خراسان جنوبی و مازندران مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش تیمی مسابقات و چپ دست رده سنی جوانان، تهران مقام اول، گیلان دوم و کردستان و لرستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

خاتمی با اشاره به بخش چپ دست رده سنی امید گفت: تهران مقام اول، گیلان الف مقام دوم و گلستان مقام سوم را به دست آورد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان در پایان اظهار کرد: خوزستان مقام اول، مازندران دوم و تهران مقام سوم را کسب کرد.

Share