با حضور حسین مصطفی پور؛

برگزاری آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی فرمانداری آستارا

از تلاش های سید سعید میرقربانی تقدیر و حسن آدمیت به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در این جلسه با اشاره به اهمیت شهرستان آستارا برای استان گفت: ظرفیت های آستارا امروز بر کسی پوشیده نیست و باید با توجه به پتانسیل بالقوه و تبدیل آن به بالفعل بتوان به یک نتیجه قابل توجه در خصوص دسترسی به اهداف دولت سیزدهم دست یافت.

حسین مصطفی پور با اشاره به اینکه با تغییر دولت مناصب مدیریتی نیز دستخوش تغییر می شوند، بیان کرد: این یک امر طبیعی است و با تغییرات، جایگاه ها دچار تحولات مثبت شده و نیروهای با انگیزه تر، بهره وری بیشترس را در خروجی کار دارند.

وی وزارت کشور را اولین نهاد ارتباط مستقیم مردم با دولت دانست و تصریح کرد: خدمت در این نهاد توفیق بزرگی بوده که پروردگار نصیب ما کرده است و عبادت جز خدمت برای خلق نیست.

مصطفی پور با اشاره به اهمیت پست معاونت‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: باید با حضور معاون جدید، هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت ها را شاهد باشیم و امروز یک نیروی مومن، با انگیزه و جوان انقلابی را برای شهرستان آستارا معرفی می کنیم.

معاون استاندار با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم به عنوان اولین اولویت مسئولان بیان کرد: مسئولیت امانت و فرصتی برای ما بوده تا بتوانیم باری از دوش مردم برداشته و مشکلاتشان را به حداقل ممکن برسانیم.

در پایان این آیین از تلاش های سید سعید میرقربانی تقدیر و حسن آدمیت به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.

Share