سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان؛

حق مردم کشور ما این نیست که مسئولی یک میز را اشغال کند و به مردم خیانت کند

«محمدرضا شهاب زاده» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صبح روز شنبه به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان رودسر معرفی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان پیش از ظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری رودسر اظهار کرد: کاستن آلام و مشکلات مردم رویکرد دولت مردمی سیزدهم است.

حسین مصطفی پور افزود: حل مشکلات مردم و افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی مهم‌ترین خواسته دولت انقلابی است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در حوزه واکسیناسیون جزء کشوهای پیشرو هستیم، افزود: با روی کار آمدن دولت جدید واکسیناسیون مردم یه عنوان یک اولویت مطرح بود.

وی با اشاره به حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های حساس برای انقلاب و نظام، گفت: مردم سختی و مشکلات زیادی را تحمل کردند اما دست از امامشان برنداشتند، امروز مسئولان باید با همه توان در راه خدمت رسانی به مردم گام بردارند زیرا ملت صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد: حق مردم کشور ما این نیست که مسئولی یک میز را اشغال کند و خدای نکرده به مردم خیانت کند.

مصطفی پور با بیان اینکه امروز مشکلات معیشتی گریانگیر مردم است، تأکید کرد: همه مسئولانی که در دولت سیزدهم فعالیت می‌کنند همانند رئیس دولت باید پای کار بوده و میدانی وارد عمل شوند.

امروز نباید مغرور شویم

محمدرضا شهاب‌زاده با بیان اینکه جبهه انقلاب صبر کرد تا با برگزاری انتخابات، دولت جدید روی کار بیاید، افزود: الحمدالله بخشی از دغدغه های مقام معظم رهبری با روی کا آمدن دولت و مجلس انقلابی و قوه قضائیه متحول شده برطرف شد.

سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه امروز نباید مغرور شویم، افزود: اگر ما توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که مردم، مسئولان را خادم خودشان ببینند و مجموعه دولت را قرارگاه خدمت رسانی تبدیل کنیم موفق بوده ایم.

شهاب زاده با تاکید بر اینکه اختلاف افکنی بزرگترین گناهی است که ممکن است در جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد، افزود: اگر به وظایفمان عمل کنیم بخشی از کارها انجام شده است.

Share