فرمانده سپاه قدس گیلان:

استمرار انقلاب در گرو جهاد تبیین است

فرمانده سپاه قدس گیلان، استمرار انقلاب را منوط به جهاد تبیین دانست و بیان کرد: فضای مجازی باید تمام فکر و جان ما باشد و همه دستگاه ها می بایست در حوزه فرهنگ و فضای مجازی دغدغه مند باشند و هزینه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله پور در جلسه شورای فرهنگی حوزه های علمیه و بسیج در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه مسئولان باید از مردم در انجام امورات استفاده کنند اظهار کرد: راز مدیریت با مردم و مشارکت دادن آنها در امورات، سادگی زیستن است و با مردم باید همانند خودشان با مهربانی و سادگی برخورد کرد.

وی نقش محوری مساجد در گره گشایی مشکلات و قدرشناسی از مردم را جزو وظایف مهم خادمین و مسئولان دانست و گفت: باید قدر این مردم نجیب و انقلابی را دانست و با سعه صدر و مردم داری به رفع و رجوع مشکلات آنها پرداخت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به نقش مردم در حل بسیاری از مشکلات گفت: ارتباط مردم با مساجد، پایگاه های بسیج و امام جماعت همانند حلقه ای محکم جهت گره گشایی مشکلات مردم خواهد بود.

عبدالله پور با قدردانی از تلاش های قرارگاه محله محور سپاه و بسیج در گره گشایی مشکلات بیان کرد: برای حل مشکلات باید از ظرفیت و توان خود مردم استفاده کرد و این هنر ارتباط با مردم را امام راحل برای ما ودیعه و امانت گذاشت زیرا همواره رابطه مردم با روحانیت دلی، اعتقادی و ایمانی است.

وی با تاکید بر تقویت روحیه ایمان و اخلاص در خدمت رسانی در بین بسیجیان و پاسداران و دیگر مسئولان، تصریح کرد: ایمان در اوج اعلا هم باشد به تنهایی خاصیت ندارد ایمان بستری می خواهد که ارزش ساز شود و امروز این بستر سپاه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جایگاه ویژه روحانیت در جامعه، گفت: رابطه مردم با روحانیت دلی، اعتقادی و ایمانی است و این رابطه را بایید محکم نگاه داشت و این حلقه وصل، وظیفه سپاه است.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش می کند جایگاه روحانیت را تضعیف کند که نباید این فضا و بهانه را به دشمن داد.

عبدالله پور استمرار انقلاب را منوط به جهاد تبیین دانست و بیان کرد: فضای مجازی باید تمام فکر و جان ما باشد و همه دستگاه ها با میدان داری روحانیت می بایست در حوزه فرهنگ و فضای مجازی دغدغه مند باشند و هزینه کنند.

Share