فرمانده سپاه قدس گیلان؛

پیام حضور مردم در پای صندوق رای؛ خمینی کبیر راهت تا قیامت ادامه دارد

بار دیگر مردم ایران در ۲۸ خرداد سال جاری با حضور خود در پای صندوق رای پیغامی را به استکبار فرستاده و به گوش جهانیان می‌رسانند که خمینی کبیر راهت تا قیامت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن ایام رحلت جانسوز امام راحل(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خرداد ماه یادآور نام و مردی بزرگ در تاریخ ایران معاصر است، مردی که با قیام خدایی خود لبخند را در سرتاسر عالم هستی ارزانی کرد
چهاردهم خرداد ماه برای ما ایرانی‌ها و عاشقان انقلاب روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش، روز وداع ملت با مقتدای خویش و پاک مردی از جتس عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی‌مانند در جهان معاصر است.
قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی و طاغوت را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار و نقطه آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است
امام خمینی(ره) آن چنان روح آزادگی، استقلال دفاع از حق و مبارزه با طاغوت را معماری و در رگ ملت‌های آزادی‌خواه تزریق کرد که با گذشت بیش از ۳۰ سال از وفات این بزرگ مرد تاریخ نهضتش ادامه داشته و گروه‌های مقاومت از سوریه تا عراق از یمن تا لبنان و از لبنان تا یمن با تبعیت از روحیه استکبار ستیزی امام راحل(ره) بر دشمنان داخلی و خارجی خود فائق آمدند.
امروز در حالی رحلت امام خمینی(ره) را گرامی می‌داریم که جمهوری اسلامی ایران در پیچی تاریخی و بسیار حساس قرار گرفته و این انتخابات ریاست جمهوری در واقع شب قدر انقلاب است.
ولی بار دیگر مردم ایران در ۲۸ خرداد سال جاری با حضور خود در پای صندوق رای پیغامی را به استکبار فرستاده و به گوش جهانیان می‌رسانند که خمینی کبیر راهت تا قیامت ادامه دارد.
اینجانب سی و دومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت به مقام معظم رهبری و به‌خصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار گیلان تسلیت عرض می‌کنم.
سردارسرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور

Share