پس از انتشار کلیپ توهین به زنان؛

استاندار خراسان‌شمالی مجبور به عذرخواهی شد | به توان مدیریتی بانوان اعتقاد دارم

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به انتشار مطالبی از او پیش از یک جلسه رسمی در استانداری گفت: در این جلسه از حضور ۷۰ درصدی ابراز خوشحالی داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به انتشار مطالبی از او پیش از یک جلسه رسمی در استانداری گفت: در این جلسه از حضور ۷۰ درصدی ابراز خوشحالی داشتیم.

محمدرضا حسین‌نژاد با اشاره به پخش سخنانش در حاشیه یکی از جلسات استان اظهار داشت: نقش بانوان در همه عرصه‌های انقلاب و حضور قوی در صحنه‌ها، عیر قابل کتمان است.

وی با بیان اینکه «عمل یک انسان قوی‌تر از زبان اوست و من در همان نشست از ابتکار بانوان تشکر کردم و در مدیریت‌های استان حتماً از حضور بانوان استفاده خواهم کرد»، افزود: بانوان توانایی اداره و نقش‌آفرینی در همه مدیریت‌های کشور را دارند.

استاندار خراسان شمالی گفت: بنده در هرجا مدیریت داشتم از توان بالای مدیریتی بانوان بهره بردم. معتقدم اگر کشور بخواهد پیشرفت کند، باید از توان بانوان استفاده و استعداد این قشر عظیم دیده شود.

حسین‌نژاد با ابراز اینکه «من از صمیم قلب به این توان مدیریتی اعتقاد دارم»، تصریح کرد: بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و ندیدن این قشر عظیم غیرقابل باور است.

وی با عدرخواهی از بیان آنچه در آن جلسه گفته شد، تصریح کرد: اگر این اظهارات منجر به نگرانی بانوان شده است از آنان عذرخواهی می‌کنم. صاحبان رسانه‌ها در فضای مجازی نیز باید با دقت بیشتری در انتخاب موضوعات عمل کنند چرا که بخشی از مطالبش در فضای مجازی منتشر شده و انقطاع در آن وجود دارد.

Share