معاون استاندار گیلان در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری انزلی؛

از هر فرصتی برای خدمت به مردم بهره گرفته شود | به آینده کشور امید داریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید براینکه مسئولان باید در کنار مردم باشند و در این راه نباید هیچ فرصتی از دست برود، گفت: مدیران از سطح خرد تا کلان باید مانند رئیس جمهوری، پای کاراجرای برنامه‌ها و طرح‌های خدمات‌رسانی به مردم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین مصطفی‌پور امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندرانزلی، مردم را سرمایه‌های اصلی کشور دانست و اظهار داشت: امروز دغدغه اصلی مسئولان فراهم کردن آسایش مردمی است که بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، مردم تنگناهای بسیاری که دشمن ایجاد نموده را تحمل کرده‌اند و بسیاری از تحلیلگران جهانی از تحمل ملت ایران زیر شدیدترین تحریم‌ها در شگفت مانده‌اند.

مصطفی‌پور با بیان اینکه مردم همچنان به انقلاب و نظام وفادار هستند و ما هم به آینده کشور امید داریم، خاطرنشان کرد: اگر توفیقاتی در کشور حاصل شده با استفاده از ظرفیت مردم است و مسئولانی که عهده‌دار مسئولیت هستند باید همراه رئیس‌جمهوری باشند تا دغدغه آیت الله رئیسی که رفع مشکلات مردم است، به مرحله اجرا در آید.

وی تصریح کرد: کشور ما در زمانی که با مشکلات اساسی در کنترل و مدیریت کرونا و واکسیناسیون روبرو بود؛ با پیگیری دولت سیزدهم این کاستی‌ها برطرف شد و اینک شاهد آرامش و دلگرمی هستیم که مردم به دنبال آن بودند.

در پایان این مراسم با قدردانی از سرپرست پیشین، محمد پورخوش سعادت به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرانزلی معرفی شد.

Share