تنهایی در شورای اداری؛ بندرانزلی بالاترین درصد سواد در استان را دارد

مدیر کسی است که در بحران بر مشکلات چیره شود|نباید با کارهای نمایشی اعتماد مردم جلب شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان گفت: مدیران و همه کسانی که مسئولیت دارند، باید از همه ظرفیت های موجود برای شفاف سازی و اعتماد افزایی در جامعه استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیمیا تنهایی در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار داست: اعتماد سازی بین مردم، مهمترین امری است که باید توسط همه کسانی که مسئولیت دارند، در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید با کارهای نمایشی اعتماد مردم جلب شود، افزود: متاسفانه عده ای با برداشت های ناصحیح از قوانین، برخوردهای سلیقه ای انجام می دهند که موجبات نارضایتی عمومی و سردرگمی مردم در اداره ها را پدید می آورد.

تنهایی تصریح کرد: برخی حتی از پذیرش و توجه به ایده های افرادی که دلسوز شهرشان هستند، امتناع ورزیده یا نسبت به اجرای آنها بی توجهی می کنند این در حالیست که با این وضعیت نمی توان بین مردم اعتماد سازی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان ادامه داد: باید کارها و امور محوله به درستی انجام شود و نباید اینگونه تصور کرد که بدون مشورت، می توان کارها را به درستی پیش برد.

تنهایی با اشاره به اینکه بندرانزلی بالاترین درصد سواد در استان را دارد، افزود: مدیر کسی است که در زمان بحران بتواند بر مشکلات چیره شده و آن را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه مردم همواره قدرشناس مسئولان خدمتگزار هستند، تاکید کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی و اعتماد عمومی، می توان با برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها به بهانه های مختلف و با رعایت همه موازین و قوانین، در راستای رونق و توسعه همه جانبه و درآمدزایی برای شهروندان کوشید.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرها و استان ها از همه ظرفیت ها برای جذب گردشگر استفاده می شود و لازم است در گیلان و نیز بندرانزلی نیز با همه مواهب الهی و جاذبه های گردشگری، برنامه هایی درست و اصولی برای رونق صنعت گردشگری تدوین و عملیاتی شود.

Share