قاتل در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد

قتل عام هولناک خانواده همسر سابق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری شخصی خبر داد که در اقدامی جنون‌آمیز اقدام به قتل ۳ عضو خانواده خاله خود که همسر، مادر و خواهر همسر سابق وی بودند، کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، داماد کینه‌جو در اقدامی هولناک مادر، خواهر و همسر سابقش را با شلیک گلوله در کرمانشاه به قتل رساند.

«شهرام کرمی» دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در تشریح این ماجرا گفت: ساعت سه بامداد پنجشنبه ۷ بهمن مردی ۳۵ ساله با استفاده از سلاح گرم همسر سابقش را که دخترخاله‌اش نیز بوده به همراه مادر ۵۵ ساله و خواهر ۳۵ ساله در حالی که خواب بودند به قتل رساند. دادستان کرمانشاه ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده قاتل از ابتدای شب در منزل مقتولین حضور داشته و شب را در یکی از اتاق‌های منزل آنها به استراحت پرداخته که پس از حصول اطمینان از خواب بودن آنها اقدام به قتل آنها با استفاده از سلاح کلت کمری می‌کند. این در حالی است که فرزند ۶ ساله آنها نیز در خانه حضور داشته و این کودک چند ساعت با اجساد مادر، مادربزرگ و خاله اش در خانه تنها مانده بود.

وی با اشاره به حضور تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در محل جنایت عنوان کرد: باتوجه به متواری شدن قاتل از صحنه جرم اقدامات اطلاعاتی لازم برای دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

کرمی خاطرنشان کرد: ضابطین دستگاه قضایی با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری و انجام اقدام اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی پس از گذشت حدود ۴ ساعت از ارتکاب جرم در یک اقدام ضربتی مجرم فراری را در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها کینه و نفرت از مقتولان را انگیزه این جنایت اعلام کرد.

قاتل در کمتر از ۴ ساعت دستگیر شد

سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم‌هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدود ۵ سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است.

وی یادآور شد: داماد سابق خانواده سپس نیمه‌های شب در اقدامی جنون‌آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق ۳۱ ساله، مادر همسر و خاله ۵۵ ساله و خواهر همسر ۳۵ ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

جاویدان دامه داد: دیگر موضوع تأسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه‌ای ۶ ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده می‌باشد که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

این مقام عالی‌رتبه انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند.

جاویدان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از ۴ ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

وی یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی‌های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن‌ها به دل داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی‌ها از قاتل دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

جاویدان در پایان و با ابراز تأسف عمیق از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.

Share