قتل همسر با ضربات سنگ و چاقو در حمام؛

زنم با مرد غریبه در تلگرام ارتباط داشت او را کشتم!

مردی که همسرش را به دلیل ارتباط با مرد غریبه در شبکه اجتماعی با ضربات سنگ و چاقو در حمام به قتل رسانده بود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، ساعت ۷ بعدازظهر ۱۷ آبان ماه جاری مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن جوانی داخل منزلش در خیابان هلال‌احمر، خیابان شهید قدمیبه قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که طبقه چهارم آپارتمان مسکونی بود، حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

شواهد اولیه نشان داد مقتول زن ۳۵ ساله‌ای است که داخل حمام خانه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده، حدود دو ساعت از زمان مرگ وی می‌گذرد و پسر دوازده ساله مقتول پس از ورود به خانه، با جسد مادرش مواجه شده و پلیس را در جریان قرار داده است.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که شوهر مقتول مدتها به خاطر اعتیاد به موادمخدر بیکار بود و مقتول با کار کردن در یک شرکت هزینه‌های زندگی را پرداخت می‌کرده است همچنین مشخص شد که شوهر مقتول با همسرش اختلافاتی داشته و پس از این حادثه متواری شده است.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای بازداشت قاتل آغاز شد تا اینکه حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد ۱۹ آبان، مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی موفق به بازداشت قاتل فراری شدند.

متهم این پرونده که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: من سه سال پیش اعتیاد به شیشه داشتم اما پس از رفتن به کمپ ترک اعتیاد، ترک کردم تا اینکه مدتی قبل به خاطر ورشکستگی در کارم قرصهای اعصاب و آرام‌بخش مصرف کردم اما به آنها معتاد شدم و مجدداً برای ترک کردن این قرصها به کمپ رفتم و ۱۰ روز در کمپ بودم.

وی افزود: زمانیکه از کمپ برگشتم با بررسی تلفن‌ همراه زنم متوجه شدم او با یک مرد غریبه در تلگرام ارتباط دارم که با او دعوا کردم و جر و بحثم شد اما همسرم می‌گفت دیگر من را نمی‌خواهد و قصد دارد از من طلاق بگیرد و با مرد دیگری ازدواج کند.

این متهم که ۳۵ سال سن دارد، اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: همسرم هر روز از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت سه بعدازظهر سر کار بود، صبح روز حادثه به محل کارش رفت و ساعت سه بعدازظهر به خانه برگشت البته قبل از اینکه به خانه بیاید، پسرم از خانه خارج شد و به باشگاه رفت.

وی ادامه داد: زمانیکه همسرم به خانه آمد به من گفت که پسرم را نسبت به او بدبین کرده‌ام اما من به او گفتم این کار را نکردم و مشکل از زمانی شروع شد که قضیه ارتباطش با مرد غریبه در تلگرام شروع شد، سپس همسرم به حمام رفت و گفت می‌خواهد مرا طلاق دهد و با مرد دیگری ازدواج کند؛ در آن لحظه از این حرف زنم بسیار عصبی شدم و با رفتن به بالکن یک سنگ از داخل گلدان برداشته و به داخل حمام رفتم.

قاتل همسرکُش درباره نحوه قتل زنش به بازپرس گفت: داخل حمام با سنگ چندین ضربه به سر همسرم زدم و سپس به داخل آشپزخانه رفتم و پس از برداشتن چاقو مجدداً به داخل حمام برگشتم و همسرم را مورد ضربات چاقو قرار دادم، در نهایت سنگ و چاقو را برداشته، از خانه خارج شده و سنگ و چاقو را به داخل یک سطل آشغال انداختم، در فکر این بودم که از مردی که با همسرم در ارتباط بود، انتقام بگیرم تا اینکه سرانجام بازداشت شدم.

متهم پس از این اظهارات، با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

Share