جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

شناسایی و دستگیری مرد حیوان آزاری که روی گربه آب جوش ریخته بود

سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل حیوان آزاری در رشت خبر داد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک قلاده گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم ۲۹ ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از منظر اعتقادی و انسانی اینگونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هرگونه رفتاری که ترویج خشونت را در پی داشته باشد به صورت قانونی برخورد می‌‌کند بیان داشت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه‌ای ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

Share