با برگزاری مراسم معارفه؛

سرهنگ سیدخلیل صفوی سرپرست جدید فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر شد

در این مراسم از زحمات سرهنگ امیر وهاب زاده فرمانده سابق شهرستان تقدیر و طی حکمی سرهنگ سید خلیل صفوی به عنوان سرپرست فرماندهی جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز پنجشنبه چهاردهم بهمن فرمانده جدید انتظامی شهرستان در آیینی با حضور محمود قاسمی جانشین فرمانده انتظامی گیلان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران این شهرستان معرفی شد.

فرماندار رضوانشهر در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان، اظهار داشت: امروز به برکت تعامل، همدلی و همراهی تمامی مجموعه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و مردم، در امنیت مطلوبی قرار داریم.

قاسمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: نیروی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور و به عنوان یک نهاد خدمتگزار است که اصلی‌ترین وظیفه و رسالتش تأمین امنیت و مقابله با ناامنی است.

وی در ادامه از پیگیری‌ها و تلاش‌های خالصانه سرهنگ امیر وهاب زاده در مدت فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر قدردانی کرد و افزود: داشتن تسلط، همراهی با دستگاه های اجرایی و اعضای شورای تامین، توانایی در ایجاد نظم و امنیت، پشتکار بودن، جسارت و شجاعت از ویژگی هایی بود که ما می توانیم از جناب سرهنگ وهاب زاده نام ببریم.

رئیس شورای تامین شهرستان رضوانشهر گفت: فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان در موضوعات مختلف در جهت ایجاد نظم و امنیت و آرامش در جامعه از جمله موضوع بیماری کرونا، تجمعات کارگری و اصناف و … همیشه در صحنه و همراه بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه رضوانشهر نیز در ادامه این آیین با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، گفت: امروز به برکت رشادت و بیداری نیروی انتظامی و مجموعه نیروهای نظامی و امنیتی، با رهبری مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) ایران اسلامی امن‌ترین کشور در منطقه و جهان است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ امیر وهاب زاده فرمانده سابق شهرستان تقدیر و طی حکمی سرهنگ سید خلیل صفوی به عنوان سرپرست فرماندهی جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

گفتنی است سرهنگ سید خلیل صفوی سرپرست جدید فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر پیش از این جانشین فرمانده انتظامی رشت را برعهده داشته است.

Share