فرمانده انتظامی املش اعلام کرد:

دستگیری دندانپزشک قلابی در املش

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری دندانپزشک قلابی که در منزل خود طبابت می‌کرد، در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۴۵ ساله برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از دستگیری دندانپزشک قلابی که در منزل خود طبابت می‌کرد، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت غیرقانونی فردی در امر دندانپزشکی در بخش رانکوه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی املش قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پلیس با انجام بررسی‌های لازم و تحقیقات محلی از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، گفت: با هماهنگی قضایی پزشک قلابی در محل فعالیت غیرقانونی خود دستگیر و تعدادی لوازم و اقلام دندانپزشکی نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه فرد دستگیر شده بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی و اخذ مجوز قانونی اقدام به فعالیت در عرصه دندانپزشکی می‌کرد، تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رجبی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share