استاندار گیلان در بازدید از نوار ساحلی گیلان تأکید کرد:

برخورد جدی و قانونی با دستگاه‌هایی که از دستور رئیس جمهوری امتناع کنند!

استاندار گیلان در بازدید میدانی از نوار ساحلی این استان که معاون اجرایی رئیس جمهوری نیز حضور داشت، گفت: با دستگاه‌هایی که در زمینه آزادسازی ساحل بر اساس دستور رئیسی امتناع کنند؛ برخورد جدی، قضایی و قانونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی با همراهی صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از نوار ساحلی گیلان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های دولتی استان مکلف به آزادسازی ساحل تا مرز ۶۰ متر شده‌اند، تاکید کرد: باید دستور رئیس جمهوری در ۳۹ نقطه از ساحل گیلان که در اختیار این دستگاه‌هاست؛ برای بهره برداری و رفاه عموم مردم سریعا آزادسازی شود.

وی با یادآوری اینکه بلافاصله بعد از دستور رئیس جمهوری در جمع اقشار مختلف مردم گیلان، کارگروه فوق العاده آزادسازی ساحل استان برگزار شد، افزود: به‌جز مواردی نظیر نیروی دریایی، بنادر و اسکله‌ها که به صورت تخصصی استفاده می‌شود، دیگر عنوانی به‌ نام ساحل اختصاصی و خاص دستگاه دولتی در گیلان نخواهیم داشت.

عباسی با اشاره به بازدید امروز با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری از روند اجرای دستور آیت‌الله رئیسی، گفت: این روند را شخصا تا پایان آزادسازی در بازه زمانی مشخص اعلام شده، پیگیری خواهم کرد.

وی بیان داشت: به فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، تسریع در اجرای دستور رئیس‌جمهوری ابلاغ شده است.

رئیس جمهوری که جمعه گذشته به گیلان سفر کرده بود، با تاکید بر ضرورت آزادسازی اراضی ساحلی توسط دستگاه‌های دولتی گفت که هیچ دستگاه دولتی و حکومتی حق ندارد ساحل را تصرف و مردم را از حقوقشان محروم کند.

Share