فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری عامل رعب و وحشت خیابان نامجو رشت | فرد دستگیر شده در حالت طبیعی نبود

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت گفت: ماموران کلانتری ۱۱ اراذل و اوباشی را که با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی در خیابان نامجو شهر رشت شده بود را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت گفت: ماموران کلانتری ۱۱ اراذل و اوباشی را که با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی در خیابان نامجو شهر رشت شده بود را دستگیر کردند.

سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد توسط یک نفر اراذل و اوباش در خیابان نامجو شهر رشت روبروی کلنیک امام سجاد (ع)، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و پس از مشاهده متهم ابتدا با اقدامات پشگیرانه سعی در آرام کردن فرد شرور را داشتند، افزود: متهم به هشدارهای پلیس توجه نکرد که در نهایت با اقدامات صورت گرفته این فرد دستگیر شد.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه فرد دستگیر شده در حالت طبیعی نبوده و از اراذل و اوباش سابقه‌دار است، اذعان داشت: در بازرسی از متهم ۲۰ ساله مقداری موادمخدر کشف که پس از تشکیل پرونده، این فرد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حافظی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

Share