سرپرست فرمانداری لنگرود تأکید کرد:

کلیه ادارات و دستگاه‌ها مرتبط تا پایان شرایط بحرانی در حالت آماده باشند

محمدرضا جلالی، سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود اظهار داشت: کلیه ادارات و دستگاه‌های مرتبط در شهرستان تا پایان شرایط بحرانی در حالت آماده باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود گفت: کلیه ادارات و دستگاه‌های مرتبط در شهرستان تا پایان شرایط بحرانی در حالت آماده باشند.

محمدرضا جلالی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشده بود شرایط جوی پیش رو و احتمال وقوع بحران اظهار داشت: کلیه ادارات و دستگاه‌های مرتبط در شهرستان ضمن لغو مرخصی و ماموریت، در حالت آماده باش بوده و در حوزه ادارات خود حاضر باشند.

وی با بیان اینکه باید شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که مردم از بارش برف و باران لذت ببرند، گفت: این امر مستلزم تلاش شبانه روزی همه دستگاه‌هاست و مدیران در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه امکانات دولتی با وجود وسعت شهرستان پاسخگوی نیاز در شرایط بحرانی نیست، گفت: در مواقع بحرانی از ظرفیت بخش خصوصی باید بهره ببریم و این امر مستلزم هماهنگی با این بخش پیش از آغاز بحران است ضمن اینکه از ظرفیت نیروی عظیم بسیج که مانند همیشه پای کار هستند در این شرایط باید بهره خواهیم برد.

جلالی شنااسایی نقاط آسیب‌پذیر در مواقع بحران را مهم ارزیابی کرد و افزود: تمام تلاش بر این است مردم بویژه واحدهای تولیدی و کشاورزی کمترین آسیب را از بحران احتمالی ببینند.

در پایان هر کدام از مدیران حاضر در این نشست طی سخنانی اقدامات خود در خصوص آمادگی ادارات مربوط به خود جهت مقابله با بحران را اعلام کردند.

Share