در صحن شورا؛

کارگرنیا: شورای ششم هرگز منافع مردم را قربانی ثبات مدیریتی نخواهد کرد

کارگرنیا گفت: شورای ششم به دنبال ثبات مدیریتی است اما هر کجا ببینید مشکلاتی وجود دارد، هرگز منافع مردم را قربانی ثبات مدیریتی نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بیست و یکمین جلسه شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا و با موضوع طرح سوال از شهردار رشت عصر روز شنبه برگزار شد.

رییس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با اشاره به تشییع پیکر شهدای گمنام در رشت گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و این سربازان که روز پنجشنبه بر دوش مردم ولایتمدار رشت تشییع شدند برای ما تداعی کننده روزهایی بودند که به فرمان امام لبیک گفتند و عازم جبهه شدند.

محمدحسین واثق کارگرنیا در ادامه با اشاره به پاسخگویی مکتوب شهردار رشت به سوالات اعضای شورا و همچنین حضور او در صحن شورا اظهار کرد: شورای ششم در ابتدا احمدی را به عنوان شهردار رشت انتخاب کرد اما به ناگهان با استعفای ایشان شورا دوباره به چرخه انتخاب شهردار برگشت و آقای علوی به عنوان شهردار انتخاب شد.

وی ادامه داد: طرح سوال از شهردار به منزله استیضاح نیست اما اگر جواب‌ها قانع کننده نباشد به چرخه استیضاح میرسد. شورای ششم به دنبال ثبات مدیریتی است اما هر کجا ببینید مشکلاتی وجود دارد، هرگز منافع مردم را قربانی ثبات مدیریتی نخواهد کرد.

کارگرنیا با بیان اینکه شورای ششم یک شورای انقلابی است، افزود: شورا هر کجا مشکلی باشد، سریع، فوری و انقلابی ورود خواهد کرد!

وی به سوالات مطرح شده از شهردار اشاره کرد و گفت: ۸ سوال از شهردار پرسیده شد که در مورد نواقص پل‌های عابر پیاده، عدم بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم در سامانه ۱۳۷، ساماندهی مشاغل پرتافیک ترافیک شهر رشت، افتتاح حساب مجزا برای کمیسیون ماده ۱۰۰ جهت احداث پارکینک‌ها، آسفالت ورودی‌های رشت، جایگاه‌های سی ان جی، عدم توجه به تذکرات شورا درباره عزل و نصب مدیران بوده است.

Share