برای ما در کشور رهبری انقلاب فصل الخطاب و ولایت پذیری و مطیع ولایت بودن اصل خواهد بود

واکنش حمید خوش سیرت یکی از گزینه های اصلی اداره کل صمت گیلان نسبت به فتنه ۸۸

حمید خوش سیرت یکی از گزینه های اصلی اداره کل صمت گیلان نسبت به فتنه ۸۸ گفت: برای ما در کشور رهبری انقلاب فصل الخطاب و ولایت پذیری و مطیع ولایت بودن اصل خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید خوش سیرت که از او به عنوان گزینه اصلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان نام برده می شود در یک پست اینستاگرامی نسبت به فتنه ۸۸ مرزبندی خود را اعلام کرد.

معاون کنونی توسعه مدیریت و منابع شهرکهاى صنعتى استان تهران نوشت:

“مواضع اینجانب در خصوص فتنه نه اکنون و نه با تغییر دولت و دولت‌ها بلکه همیشه ثابت بوده و خواهد بود. نه همانند برخی در ۸سال گذشته سکوت کردم! بلکه همیشه مواضع خود را بیان داشته و این مسأله برای ما یک بحث اعتقادی و خط قرمز انقلاب است.
نهم دی تجلی بصیرت و روز پشتیبانی از ولایت و رهبری انقلاب بود و هست و در تاریخ خواهد ماند.
مهم‌ترین هدف فتنه ایجاد تفرقه و بدیینی و تردید افکنی در بین مردم و مسیٔولین بود. مردم با حماسه نهم دیماه نشان دادند که بصیرت انقلابی دارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست دارند و برای آن در دفاع مقدّس و بعد از آن هزاران شهید و جانباز داده اند. مردم رهبری انقلاب را دوست دارند و به نظام وفادارند و همیشه در انتخابات به صحنه آمدند. مقام معظم رهبری در سخنان خود در نماز جمعه۲۹خرداد۸۸ همه خط قرمزهای نظام را واضح و روشن فرمودند و گفتند که مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند و فتنه خط قرمز انقلاب است. برای ما در کشور رهبری انقلاب فصل الخطاب و ولایت پذیری و مطیع ولایت بودن اصل خواهد بود”.

گفتنی است، حمیدخوش سیرت کاندیدای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل بود که صلاحیت او از سوی شورای نگهبان احراز نشد.

طی روزهای گذشته تصاویر او در کنار میرحسین موسوی در سال ۸۸ در برخی رسانه ها منتشر شده بود.

Share